K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-02-2008, 21:42   #1
jane
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2008
Lokation: rudersdal
Alder: 58
Indlæg: 51
Styrke: 17
jane er ny på vejen
ny udsendelse på dr1

Syntes lige at jeg måtte komme med en komentar.

Har lige siddet og set det ny program på dr1 "diagnose søges"
Her er der en familie som har 2 børn som har levet med en sygedom de sidste 17 år, uden at de vist hvilke sygedom de havde- og man kan forstå at de har være undersøgt før, men der er ikke blevet stillet en diagnose.

Men så komme der et nyt program - og lige pludslig kan systemet godt finde frem til de læger som faktisk er i stand til at hjælpe.

Det er da helt utroligt at "sytemet" kan sylte mennesker på denne måde - det samme gælder for rigtige mange som også af forskellige grunde skriver her på K10. De løber også panden i mod en mur !

Hvis man skal opnår noget i dagen som syg i danmark - ja så - skal man enten ende på tv eller også så skal man være stærk som en okse- have næsten overnaturlig kræft - og rigtig gode venner og familie som kan hjælpe og være en støtte for en - for ellers så er det meget nemt at gå ned med flaget.

Ja jeg måtte altså bare lige af med det. Håber i for en god aften
hilsen jane
jane er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2008, 22:04   #2
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Ja, jeg deler din undren over systemet.

Tænk, at høre dem sige: "Nu kan andre læse, hvad jeg skriver."

Hvor overflødigt, hvis de var blevet hjulpet for mange år siden, så havde legekammeraterne sikkert også holdt ved, fordi de så bedre kunne have givet dukkerne tøj på. Øv, hvor blev jeg bare ked af det, da jeg hørte det.

Men hele Danmark kan jo ikke komme i tv og så få hjælp. Det kan jo ikke være meningen.

Det rammer jo hele familien... og den skyldfølelse, forældrene har haft i alle årene. Hvor er det bare synd.

Måske nogle politikere får øjnene op og sørger for, at man ikke skal vente så mange år for at få hjælp.

Også god aften til dig.
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2008, 22:27   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jane du var ikke ene om at se det og undre dig ...

Jeg sad med den samme fornemmelse som dig , og hvorfor har de piger ikke fået lavet de test før , snakker læger ikke sammen,..

det er efterhånden som om det er medierne der bestemmer hvad der er vigtigt og hvad der ikke er vigtigt her til lands ...

se bare sådan noget som folk der smides ud af deres bolig man høre ikke meget om det man kan se den ene politikker debat efter den anden, uden at det nævnes så kommer det i tv og dagen efter falder politikkerene over hinanden for at fordømme og løse ...

det samme gælder åbenbart for sundhedsvæsnet ...

tænk hvis vi dog bare kunne få mediernes interesse for hvordan mange syge behandles igennem hele systemet ... man skal ikke have en sagsbehandler nej man skal have en journalist


Men er glad på de to pigers vegne , de har da heldigvis fået en diagnose og en forklaring det må være en lettelse efter så mange år
  Besvar med citat
Gammel 27-02-2008, 22:35   #4
jane
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2008
Lokation: rudersdal
Alder: 58
Indlæg: 51
Styrke: 17
jane er ny på vejen
hejsa

Hejdien, den med at man ikke skal have en sagsbehandler - men en journalist - den var altså rigtig god !!!
jane er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2008, 23:20   #5
bmdc
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2007
Indlæg: 533
Styrke: 17
bmdc er ny på vejen
Hej med jer, der også undres, over de to piger. Stakkels familie i så mange år Jeg skulle ikke mene at de ligger i et ydre område, hvad hospital angår men det må jo være ekspatisen, som er rykket ud af dette område. Kan man sige takket være, politikkerne
Jeg vil da også foreslå at der bliver tilført flere jounalister, til dette område, hvis det er det der skal til, for at få stillet en diagnose.......
Jeg kan blive noget 1,2,3 og mange flere til.
Hvorfor er de først nu blevet henvist til Riget

Nå, jeg må hellere slutte før jeg går over gevind og mange af mine ord kommer til at stå med noget som ingen kan læse.

bmdc
Jeg sender lige en godnat til alle på K10 og ftp.
bmdc er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-02-2008, 01:58   #6
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
bmdc nej nej du må ikke sende mig en førtidspension

men et kan altid bruges også god nat herfra
  Besvar med citat
Gammel 28-02-2008, 11:20   #7
Marolle
Hjemmevant på K10
 
Marolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-05 2007
Alder: 40
Indlæg: 218
Styrke: 17
Marolle er ny på vejen
ja jeg undrede mig også, de kunne få svaret på 1 måned. De har gået med den sygdom i 17 år !! der er jo et eller andet sted de er blevet svigtet.
Marolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Datering - udsendelse af breve zuza Nyt om loven 3 25-05-2010 21:29
Principafgørelser fra Ankestyrelsen - Ekstra udsendelse Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 12-03-2009 19:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension