K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-08-2006, 18:18   #1
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Børnepenge

DENNE TRÅD KOMMER FRA SOCIALFORMIDLER HJØRNET, DET ER FINT OG GODT NOK AT VI SNAKKER ANDRE TING OGSÅ, MEN AF HENSYN TIL OVERSKULIGHED OG TIL OS SELV, ER DET VIGTIGT AT SPØRGSMÅL TIL SOCIALFORMIDLER BLIVER SÅ OVERSKULIGT SOM MULIGT.

MVH
HEJDIEN




Ingrid

Hej Nissen....jeg er nysgerrig på hvorfor du ikke selv betaler bidrag til din datter....jeg ved godt at dette spørgsmål ikke er relevant på denne side....men nu du selv bragte den sag på banen så blev jeg en smule nysgerrig.
Mvh Ingrid.



Nissen

Hej
jeg blev gift for 4 år siden på det tidspunkt skyldte jeg ca 200.000 i børnebidrag de 3 af børnene er nu over 18 år den sidste er 12 år
Da vi blev gift fik vi udtrykkeligt at vide at børnebidrag var personlig gæld som min nye kone ikke kunne hæfte for men alligel skal min nye kones overskud af hendes løn bruges til at betale til mit barn på 12 år hvilket vi ikke kunne acceptere sagen har været igennem flere instancer nu venter vi på at den bliver afgjort i lansretten til november (vi fik fri proces)


Ingrid

Hej Nissen....jeg spørger fordi jeg også har været i den situation at være den nye kone til en mand med stor bidragsgæld, som også jeg kom til at hæfte for...det gjaldt den gamle bidragsgæld som han havde INDEN jeg mødte ham og så den løbende bidragspligt indtil børnene var fyldt 18....jeg forstår godt at det må være surt for din kone nu, at skulle være med til at betale din personlige gæld fra før i blev gift....men jeg forstår ikke hvorfor du ikke betaler det løbende bidrag hver måned til din datter på 12 år selv.....gifter man sig med en der har børn under 18, så må man da tage det med at der skal betales til børnene frem til de bliver 18....vi gjorde det at vi fik en aftale med kommunen om at betale det faste bidrag plus lidt mere hver måned og lige så langsomt blev gælden afviklet.

Mvh Ingrid.


Nissen

Ja da jeg har været i skiftende jobsiturationer pga rygproblemer i gennem mange år har jeg af gode grunde ikke haft mulighed for at betale til 4 børn ca 4000 pr måned
Nej det er ikke rimeligt at en ny kone skal betale min gæld den er personlig
  Besvar med citat
Gammel 29-11-2006, 00:03   #2
nissen
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 22-08 2006
Indlæg: 24
Styrke: 18
nissen er ny på vejen
RE: BØRNEPENGE

Så har jeg været i landsretten den 7-11 får først dommen/afgørelsen den 20-12-kl 13.00
nissen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-12-2006, 16:52   #3
nissen
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 22-08 2006
Indlæg: 24
Styrke: 18
nissen er ny på vejen
RE: BØRNEPENGE

Øv vi tabte
nissen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2007, 14:51   #4
nissen
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 22-08 2006
Indlæg: 24
Styrke: 18
nissen er ny på vejen
RE: BØRNEPENGE

Men har tilgengæld fået genoptaget sagen i ankeinstandsen for skat landskatteretten og samtidig fået en ny advokat til at hjælpe med sagen da der er fejl i den måde de beregner vores udgifter på der er lavet det man vist kalder kretiv bogføring regnskab på deres beregning
nissen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Børnepenge/familiepleje alanabith Politik og Samfund 6 16-11-2012 15:31
Børnepenge Jens Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 15 19-02-2010 13:04
børnepenge pruttenQ34 Spørgsmål ang fleksjob 8 13-10-2008 23:56
Førtidspensionist og børnepenge Dean Nyttigt at vide for Førtidspensionister 8 16-08-2008 14:25
Børnepension og børnepenge Elastikken Midlertidig Førtidspension 13 11-02-2008 00:17




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension