K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-01-2008, 09:26   #1
Færselsuheld
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-01 2008
Lokation: Danmark :O)
Alder: 42
Indlæg: 155
Styrke: 17
Færselsuheld er ny på vejen
Question Lolland kommune

Ville gerne høre om der er nogen herinder der kommer fra lolland kommune, og om hvilke opblevelser de har haft med denne. Fx. hvilke sagsbehandlere i har haft og om i har fået udtagelser fra lægekonsulent Thomas Clasen
Færselsuheld er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2008, 12:14   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
jeg blev i sin tid visiteret til fleks i Nysted kommune men det er en del år siden nu (2003) og hvilke kommunener er entelig med i Lolland kommune nu ?

Jeg havde ikke de store problemer med Nysted kommune, fik faktisk en fin service den eneste smutter der kunne påtales var at de stoppede mine sygedagpenge midt i min afklaring

Jeg har lige læst hele min sagsmappe igennem mente at jeg ikke havde fået nogen skriftlig meddelse fra dem om stoppet af sygedagpenge, men kunne ikke være sikker på det da en af mine ting er hukommelsen ....

Nå men jeg fandt så min afgørelse af stop på sygedagpenge og den var skriftelig begrundelsen var (skal lige sige at jeg var ny tilflytter til kommunen)

begrundelse for stop af sygedagpenge....

borgerens tidligere sagsbehandler er på ferie derfor er det ikke muligt for os at finde ud af hvor langt borgeren er i sin opfølgningen og har derfor meddelt borgeren at hun overgår til kontanthjælp

Ja ja bare man havde vidst dengang hvad man ved i dag

Så havde man været forskånet for 3 år på kontanthjælp som fleksvisiteret pga en sagsbehandler der var på ferie
  Besvar med citat
Gammel 31-01-2008, 15:48   #3
Færselsuheld
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-01 2008
Lokation: Danmark :O)
Alder: 42
Indlæg: 155
Styrke: 17
Færselsuheld er ny på vejen
Ja jeg har været i deres sytem nu i 4 år og har bestemt ikke gode oplevelser med deres lægekonsulent. Han har underkendt alt det der er fundet på mig en til nu og så lavet sin egen vudering at jeg bare lige skal i fysbehandling og så tilbage i et ufaglært arbejde på normale vilkår

Vil lige tilføje at jeg har fået lavet en MR scanning som viser jeg har scauermann, kileform, polapser i 11,12 og 7 diskus og at den 7 diskus er med til og give mig mange smerter. Har og fået en fiberspingning under ulykken og denne var jeg lige så heldig og få igen i søndags samme sted som for 3½år siden. Der ud over skrives der nakketraumer/hjernerystelse (piskesmeld) hvor jeg bagefter har haft problemer med korthedshukommelse og indlæring. og ja så er der også mindere følelse i højre side samt rystelser ved belastning af ryggen ,problemer med og mærke når jeg skal ... bum bum. og så kan jeg ikke overskue mange ting på en gang mere som jeg kunne før ulykken. kørte galt 8/8-2004 og har været forsøgt genoptrænet siden uden held. Har også prøvet på og rev. mig videre på min uddanelse til agraøkonom som er en overbygnig på den uddanelse jeg har som faglært landmand. Dette gik ikke både på grund af smerter og så på grund af det med og huske og lære. Har også været i 2 arbejdsprøvninger som har vist at jeg ikke kunne holde til mere end 2 timers sammenlangt arbejde med ´mindre pauser. Så ved ikke lige hvad manden tænker på når har vudere som han gør.( Eller er det bare mig???

Sidst redigeret af Webmaster; 22-06-2011 kl. 17:47. Årsag: 2 indlæg lige efter hinanden lagt sammen til et
Færselsuheld er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-06-2011, 15:33   #4
mariarolle
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 11-05 2010
Indlæg: 9
Styrke: 0
mariarolle er ny på vejen
Hej.
Jeg har DESVÆRRE også erfaring med lægekonsulent THOMAS Clasen. Jeg havde det skidt i forvejen, efter hans udtalelse blev der revet op i et forvejen "betændt" sår.
De udtalelser han er kommet med omkring er direkte falske og da han mente "min sorg" resulterede i at jeg ikke kunne omsorg overfor mit yngste barn, fandt jeg de sidste kræfter frem, og fik afkræftet alt dette der stod påskrevet. Min yngste barn er velfungerende og jeg ved jeg varetager alle hendes behov både fysisk, psykisk,socialt og mentalt!. Udover dette var jeg da naturligvis også misbruger!. Mig som afskyr dette da jeg er opvokset i det.
Jeg har klaret mig fint trods svære odds, har blandt andet uddannet mig til sygeplejerske. Så sker der det at mit ældste barn bliver kronisk syg, jeg bliver dernæst efterfølgende selv syg med en depression i 2008 , får her tabt arbejdsfortjeneste , herefter sygedagpenge, herefter skal jeg sendes på kontanthjælp - jeg raskmelder mig selv og lever idag af dagpenge og er aktivt jobsøgende - uanset om jeg kan eller ej var jeg tvunget til at raskmelde mig selv, da jeg ikke kunne klare det kommunale pres længere - absolut INGEN hjælp undervejs. Så idag har jeg været væk fra arbejdsmarked i 3 år, mine dagpenge udløber om et år - ALT sammen pga. jeg følte mig truet som menneske og i min forældrerolle. Så THOMAS CLASEN : Jeg har som dig også en AUTORISATION via min uddannelse og synes du skulle have frataget din. Du er direkte inkompetent til dit job og kører "sagerne" igennem samtidig med du hæver din hyre ved siden af dit andet job. Tænk sig at penge kommer før mennesket!.
mariarolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ankestyrelsen har afgjort, at Brønderslev Kommune kan kræve refusion af Lolland Kommu Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 26-05-2011 00:10
ros til Lolland kommune slavteren Politik og Samfund 8 08-02-2011 14:10
Brug af lægekonsulent i lolland kommune Færselsuheld Dit og Dat 7 13-11-2009 21:15
Lolland kommune nyt Færselsuheld Dit og Dat 8 09-03-2009 09:05
Lolland kommune Færselsuheld Dit og Dat 4 14-08-2008 14:29




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension