K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-01-2008, 01:26   #1
kimmik
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-08 2007
Indlæg: 257
Styrke: 17
kimmik er ny på vejen
ny sagsbehandler

Nu har jeg fået ny sagsbehandler igen nr 7,har snakket med hende i dag, hun har 8 sager som ligger klar til at blive afgjort +20 andre ikke er i orden endnu.Hun sagde at min ville blive afgjort inden 1 marts men jeg skulle ikke forvente at få et flexjob pga min skulderlidelse,forklaret hende at det ikke var alt jeg lider af hovedpine samt piskesmæld samt søvnløshed hvad der 4 speciallægeerklæringer på samt 3 arbejdsprøvninger og 3 praktikpladser og fyssen har sagt de ikke kan hjælpe mere.Vil så gerne have flexjob og har et på hånden 3 timer om dagen som mine arbejdsprøvninger samt praktik også viste,hun mangler kun at skrive min ress profil og jeg godkender den så jeg venter spændt hvornår den kommer.
kimmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2008, 09:27   #2
Falco
Hvor skulle jeg ellers være
 
Falcos avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2007
Lokation: Hedensted
Alder: 52
Indlæg: 187
Styrke: 18
Falco er ny på vejen
Hej Kimmik

Lidt sjovt må jeg sige jeg døjer også med skulder skade, hovedpine 24/7/365, søvnløshed, symptomerne på piskesmæld, sovende fingre og kolde fingre ud over 2 rygskader og forkert drejning af ryggen og jeg er som heller ikke syg nok til fleks.
Har også fået at vide genoptræning ikke kan hjælpe mere og de tør heller ikke opererer mere.
Her er det Hedensted kommune og deres lægekonsulent der har denne holdning og har sat revalidering igang, endnu ikke lykkedes at finde en læreplads da ingen vil ta mig pga de skader.
Falco er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2008, 10:35   #3
kimmik
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-08 2007
Indlæg: 257
Styrke: 17
kimmik er ny på vejen
Hej Falco ja jeg tror også det bliver svært at få et flexjob for mig,men revalidering ser håbløst ud for mig bliver meget aggrisiv og træt efter en 3 timers tid men lad det komme an på en prøve hvis det er det de vil,det bliver på deres ansvar det har de prøvet at mærke i de arbejdsprøvninger jeg har haft jeg bliver helt vild i hovedt desværre.
kimmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2008, 10:53   #4
Falco
Hvor skulle jeg ellers være
 
Falcos avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2007
Lokation: Hedensted
Alder: 52
Indlæg: 187
Styrke: 18
Falco er ny på vejen
Hej Kimmik

Det vigtigste er man ikke mister modet, men holder fanen højt Selv om det nogen dage kan se sort ud.
Har det også men at la temperament stige af, men som du siger så kan de lære det
Ser sådan på det at nu prøver jeg en revalidering og håber da også det går, for om ikke andet så har jeg da endnu en uddannelse som jeg måske kan gøre brug af.
Falco er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2008, 11:05   #5
kimmik
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-08 2007
Indlæg: 257
Styrke: 17
kimmik er ny på vejen
Hej Falco du har fuldstændig ret de skal sgu ikke få os ned med nakken,jeg har også 5 børn at tage hensyn til tvillinger på 2 år samt to på 13 en 11 men jeg opgiver ikke.
kimmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2008, 11:14   #6
Falco
Hvor skulle jeg ellers være
 
Falcos avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2007
Lokation: Hedensted
Alder: 52
Indlæg: 187
Styrke: 18
Falco er ny på vejen
Om ikke andet så skylder vi vores unger at holde fanen højt, nok vi skal slås men hvis det er muligt skal de ikke med ned ad bakken.

Ved ikke om det er lægekonsulenten der kommer på tværs i din sag men så vidt jeg ved er det den samme lægekonsulent i din kommune som i min og hvis det passer, kan jeg forestille mig hun giver lidt problemer.
Falco er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2008, 11:22   #7
kimmik
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-08 2007
Indlæg: 257
Styrke: 17
kimmik er ny på vejen
Ja jeg er osse meget spændt på hvad hun skriver,men hun har udtalt at reva var usandsyndlig en gang i mine papier,men hun skifter nok mening igen sgu ikke undre mig.
kimmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2008, 11:53   #8
Falco
Hvor skulle jeg ellers være
 
Falcos avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2007
Lokation: Hedensted
Alder: 52
Indlæg: 187
Styrke: 18
Falco er ny på vejen
har du ikke bedt om at få udleveret akterne fra lægekonsulenten ?

Jeg kunne konstatere at ca. halvdelen var fjernet i forhold til div. speciellægeerklæringer og at en del var nok så fint omformuleret så det ikke var så galt, som også fint nok hvis bare det hjalp på de skader der var men sådan hænger det jo desværre ikke sammen.
Falco er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Sagsbehandler asti Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 23 03-04-2012 08:53
sagsbehandler kimmik Det er da strengt ! 7 24-10-2008 15:03
sagsbehandler pruttenQ34 Hvordan forløb det da du søgte fleks? 1 06-09-2008 16:47
Sagsbehandler andi1975 Alt det andet 20 14-07-2008 12:33
Ny sagsbehandler... Buffy Alt det andet 8 25-06-2008 23:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension