K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Ressourceforløb

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Ressourceforløb Her kan man lægge alt der har med ressourceforløb at gøre dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-03-2016, 16:45   #1
Johnnyl
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2015
Indlæg: 6
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
Johnnyl er ny på vejen
Hjælp til kommunen

Er i et ressourceforløb i hillerød kommune og bliver ikke behandlet ordentligt. Jeg er af en specialllæge blevet erklæret total uarbejdsdygtig på grund af kraftig slidegigt i ryggen og nakken. Har været på nettet for at finde nogle der kunne hjælpe mig med gode råd angående kommunen men det koster en bondegård at få hjælp og de penge har jeg ikke. findes der nogle steder hvor man kan få gratis hjælp her på nettet.
Johnnyl er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2016, 17:45   #2
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
ja her.

du er vel i en arbejdes prøvning eller har du været det? hvad skal du i dit forløb?
hvor gammel er du, hvor længe ar du været i systemet osv.

skriv noget mere om dig selv
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2016, 18:14   #3
Johnnyl
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2015
Indlæg: 6
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
Johnnyl er ny på vejen