K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-03-2016, 06:03   #1
johansson
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 13-03 2016
Indlæg: 1
Styrke: 0
johansson er ny på vejen
resurseydelse og §34

Hej, først tak fordi i er der for mennesker som mig, der er fortvivlet over min kommune!
Jeg er på resurseydelse med §34 som tilskud til ydelsen, jeg er knap 58 år ugift og har ingen børn, jeg har sejlet i mange år som skibskok, indtil jeg desværre måtte stoppe pga sygdom i ryg og i nakke. Jeg har haft dårlig ryg med nedslidninger og disku også i nakken i 5 år, først på sygdagpenge, og derfra på resurseydelse, som jeg nu har været på i 2 et halvt år siden nu. Jeg har været sendt ud en gang, men de ville overhoved ikke have mig, og så er der ingenting sket siden! Jeg har for 5 elller 6 gang fået en ny sagsbehandler og har været i snak med hende..... noget som jeg måtte presse på at få, elders var der ingenting sket! hvor vi kom ind på min økonomi, klart at det er svært at få enderne til at passe sammen, jeg har rundt regnet mistet 24000 kr. pr år efter at jeg gik fra sygedagpenge, jeg har stået i fagforeningen i 36 år og har altid klaret mig selv! min sygdom bliver bare værre med tiden, står der skrevet i parpierne og man kan altså ikke gøre mere ved den. For 3 dage siden jeg åbnede min post til bogerservise, lå der et brev fra kommunen.... ydelskontoret hvor de bad om de sidste 3 måneder dokumentation for husleje vand varme og el, det er førest gang at jeg har fået sådan en meddelelse, men så står der, at jeg skal dokumaterer at jeg søger en billigere bolig, elders får det betydning for min §34, altså at de vil tage den for at presse mig til en flytning.... jeg var rystet..... jeg var ikke klar over at man depoterer mennesker i Danmark? Jeg har overhoved ingen ønsker om at flytte, jeg flyttede for knap 4 år siden ind i min dejlige bolig, efter at jeg havde hævet hele min pensionopsparring for at flytte ind her, det er en billig bolig... en lejebolig i et af byens apsolutte billige boligselskaber, jeg gir 5800kr blus el. pr måned og det er så med alt, min ryg og nakke er desværre blevet meget dårligere på de 4 år som snart er gået, inden da havde jeg flyttet 3 gange på rimligt kort tid, så jeg trængte til lidt fred og ro, og lejligheden passer pafekt til mig, jeg kan nemlig ikke gå på trapper og jeg kan heller ikke tåle beton... har desværre KOL også, desuden har jeg verdens dejligeste kat som jeg aldrig går af med, men som jeg gerne må have her... heldigvis. men nu skal jeg åbenbart stille med dokumation i morgen mandag, elders vil de stoppe min §34, der er ingen klagevejledning eller anke med, jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, jeg orker ikke at skulle flytte igen, og jeg er ikke intresseret i at få stiftet mere gæld end jeg har i forvejen, er det virkelig det land som jeg engang har været så stoldt af når jeg har været ude i verden, og folk har spurgt hvor jeg kom fra, jeg har betalt min skat og jeg har arbejdet det meste af mit liv, desværre kunne mit helbred ikke mere, men aldrig har mit liv været så ussel som efter jeg blev syg, og efter at jeg kom ind i det offentlige system. Kan kommunen tvinge mig til at stifte gæld mod min vilje og kan de tvinge mig til en flytning mod min egen vilje? Jeg aner ikke min levende råd, er der dog ikke en som vil være så venlig og hjælpe mig i dette roderi med min kommune, det er forøvrig Kalundborg kommune som der er så venlig at behandle deres medboger på den måde. Med venlig hilsen
Den triste Johansson

Jeg skynder mig og sige at jeg har haft dårlig ryg i 18 år nu, men først for 5 år siden måtte jeg smide håndklædet i ringen
Med venlig hilsen
Johansson
johansson er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension