K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema Her kan man stille spørgsmål om rehabiliteringsteams og rehabiliteringsskemaer dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-12-2015, 20:36   #1
Hec
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2015
Indlæg: 22
Styrke: 9
Hec er ny på vejen
Ny lægeerklæring

Hej alle,

Jeg fik i sidste uge besked om jeg ikke var berettiget til sygedagpenge på baggrund af den speciallægeerklæring som der var foretaget. Denne var fyldt med fejl og fortolkninger så jeg fik skrevet en masse kommentarer til dette. Jeg sendte i går aftes og i dag fik jeg besked fra min Sagsbehandler at mine sygedagpenge ville fortsætte og hun ville indstille til fleks.

Blev indstillet til jobafklaring som nu er ændret

Hun vurderer det er nødvendigt med en neuropsykologisk undersøgelse og her er jeg meget usikker. Må jeg gerne sige nej til dette?
Jeg havde den værste oplevelse med speciallægen så er på ingen måde interesseret i endnu en samtale som tvister hele min sag, for så stærk er jeg ikke at jeg igen kan samle mig og stå imod systemet. Så er virkelig ængstelig for at få en ny erklæring som er imod mig.

Ud over den nye erklæring vil hun også indhente mere fra Stolpegård hvor jeg har været de sidste 3 år.

Men må jeg sige nej eller vil det skade min sag nu den endelig går i retning af fleks. Er også lidt skepsis ved hun ændrer mening, om det fordi hun vil prøve mig af fordi jeg gerne vil eller fordi hun tror på mig.

Temmelig slået ud af alle de ting der sker for mig.

Ha en dejlig aften
Hec er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-12-2015, 00:34   #2
Kisser1
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-01 2010
Indlæg: 200
Styrke: 15
Kisser1 er ny på vejen
En neuropsykologisk erklæring

har hjulpet mange med at få klarhed over hvad der ligger til grund for deres kognitive vanskeligheder.
Det gør også klart overfor kommunen hvad de med rimelighed kan forvente af borgeren.
Min mand fik i sin tid tilkendt førtidspension på baggrund af en neuropsykologisk erklæring.
Kisser1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-12-2015, 01:16   #3
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Man kan altid sige nej....

Men gør man det ja så vil det uden tvivl skade ens sag..

De skal jo have sagen fuldt ud oplyst..

Har du evt muligheden for at finde en læge selv som kan lave den undersøgelse....så det ikke er en kommunen har valgt...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension