K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema Her kan man stille spørgsmål om rehabiliteringsteams og rehabiliteringsskemaer dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-06-2015, 22:19   #1
Nanotech
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 13-05 2014
Indlæg: 10
Styrke: 10
Nanotech er ny på vejen
Min kæreste henvist til noget andet.

Min kæreste har i dag været til rehabiliteringsteam.

De valgte at udsætte deres indstilling for at indhente en attest fra en klinik i Aarhus nordby hvor hun skal til 3 samtaler og så skal de lave en attest.

Jeg mener at de ville få udredet hendes kognitive evner.

Er der nogen af Jer der ved hvilken klinik/center der er tale om? Vi har vi desværre glemt. Kan huske det var noget i stil med klinik for funktion og social medicin.

Vi er meget i tvivl om det og frygter det værste.

Håber på svar
Nanotech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2015, 22:29   #2
sourceful
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Indlæg: 351
Styrke: 14
sourceful er ny på vejen
kan det være det her

http://www.socialmedicin.rm.dk/kontakt/aarhus/ ?
sourceful er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2015, 22:33   #3
Nanotech
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 13-05 2014
Indlæg: 10
Styrke: 10
Nanotech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sourceful Se meddelelser
Ja det kan godt være den.

Men lyder dog ikke helt rigtigt. Er der andre her der har prøvet noget lignende. Fik at vide hun skulle til 3 samtaler for at få udfyldt en attest
Nanotech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-06-2015, 06:42   #4
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Jeg har været ved klinisk funktion i Århus.

Jeg var til samtale med en samfundsmediciner i 1,5 time om alt lige fra min barndom til min rygskade.

Jeg skulle også have været til samtale ved en psykolog, men det aflyste hun fordi hun ikke fandt det nødvendigt.

Så skrev hun en rapport som jeg fik lov at læse og kommentere ved næste samtale.

Hun havde min sag oppe på deres interne teammøde med gigtlæge, psykolog og andre samfundsmediciner (min skade er en rygskade derfor deltog en gigtlæge)

Så sendte hun en 7 sider lang rapport, hvor hun ssmalede alle lægepapirer og sMtalen med hendes observationer og konkluderede velbehandlet, ingen yderligere behandlings eller udviklingsmuligheder.

Så fik jobcenteret travlt med at lukke min sag, for når der stod ingen udviklingsmuligheder kunne de ikke sende mig i ressourceforløb, men indstillede mig til pension istedet.

Uden klinisk funktion havde min sag sikkert trukket i endnu mere langdrag
__________________
Er på K10 pga fysisk arbejdsskade i ryg/skulder. Indstillet af rehabiliteringsteam til førtidspension uden ressourceforløb. Tilkendt førtidspension med virkning pr. 1. april 2014.
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-06-2015, 06:58   #5
Nanotech
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 13-05 2014
Indlæg: 10
Styrke: 10
Nanotech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af gisne Se meddelelser
Jeg har været ved klinisk funktion i Århus.

Jeg var til samtale med en samfundsmediciner i 1,5 time om alt lige fra min barndom til min rygskade.

Jeg skulle også have været til samtale ved en psykolog, men det aflyste hun fordi hun ikke fandt det nødvendigt.

Så skrev hun en rapport som jeg fik lov at læse og kommentere ved næste samtale.

Hun havde min sag oppe på deres interne teammøde med gigtlæge, psykolog og andre samfundsmediciner (min skade er en rygskade derfor deltog en gigtlæge)

Så sendte hun en 7 sider lang rapport, hvor hun ssmalede alle lægepapirer og sMtalen med hendes observationer og konkluderede velbehandlet, ingen yderligere behandlings eller udviklingsmuligheder.

Så fik jobcenteret travlt med at lukke min sag, for når der stod ingen udviklingsmuligheder kunne de ikke sende mig i ressourceforløb, men indstillede mig til pension istedet.

Uden klinisk funktion havde min sag sikkert trukket i endnu mere langdrag
Tusind tak for dit input
Nanotech er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension