K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-11-2014, 23:31   #1
daisye
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 06-02 2008
Indlæg: 11
Styrke: 17
daisye er ny på vejen
bpa og crosser

jeg har ansøgt om en ny crosser da min gamle er brudt sammen og får svar at beslutningen er udskudtindtil min BPA skal er vurderet?
Jeg kan slet ikke se sammenhængen....kan i?
daisye er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-11-2014, 23:43   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hvis du har fået en crosser bevilget af kommunen som hjælpemiddel...kan du så ikke bare få kommunen til at lave den...

De skal jo sørge for at den virker som den skal....

Det er jo vidst nok kun dæk...punkteringer osv man selv skal klare...

Når og hvis min ikke fungere ja så ringer jeg til kommunen og så kommer de og henter den og når den er lavet ja så aflevere de den...

Men jeg kan ikke se sammenhængen imellem din BPA og den crosser...de har jo ikke rigtig noget med hinanden at gøre..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-11-2014, 23:53   #3
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Gad vide hvad I taler om?
BPA?
crosser? gætter på det ikke er en motorcross cykel, men det lyder til den også har dæk

Kan man få lidt ordopklaring?

Akvamarin
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-11-2014, 01:22   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jamen det kan du da ;-)

BPA = borgerstyret personlig assistance https://www.borger.dk/Sider/Borgerst...ssistance.aspx

El Crosser = el scooter hjælpemiddel ala http://www.bek-elscooter.dk/el-scootere.html

Ang reparation af el crosser/scooter hvis man har fået denne bevilget som hjælpemiddel http://www.hmi.dk/media/Ankestyrelse...ember_2010.pdf

Afgørelse 28-10 https://www.retsinformation.dk/Forms...aspx?id=153115

Citat:
Resume:
En anmodning fra en borger om reparation af en el-scooter bevilget som hjælpemiddel kunne ikke begrunde en revurdering af bevillingen i lyset af C-42-08. Den bevilgede el-scooter måtte således fortsat anses for et hjælpemiddel.

Ankestyrelsen lagde vægt på, at C-42-08 havde virkning for fremtidige tilkendelser, og at en reparation ikke kunne sidestilles med en ny tilkendelse.

Ankestyrelsen lagde til grund, at 3-hjulede el-scootere med virkning fra offentliggørelsen af C-42-08 skulle betragtes som forbrugsgoder. Det lagdes endvidere til grund, at der ikke var fastsat regler, der tog stilling til den retlige status for genstande bevilget som hjælpemidler, når samfundsudviklingen havde gjort, at den type genstande skulle betragtes som forbrugsgoder.
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2014, 15:03   #5
daisye
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 06-02 2008
Indlæg: 11
Styrke: 17
daisye er ny på vejen
Kys Webmaster

Det virker så ikke hvis scooteren er helt i stykker og der skal ny til. ØV

Sidst redigeret af daisye; 20-11-2014 kl. 15:20.
daisye er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension