K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-06-2014, 08:10   #1
mistereu
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-06 2014
Lokation: ballerup
Alder: 40
Indlæg: 142
Blog Indlæg: 2
Styrke: 10
mistereu er ny på vejen
hej i kender alle døden

hvor mange kender til det at miste et familie medlem ungt som gammel.

hvad gør i vis du/i som regel er alene for at afvige tankerne.
savnet på familie medlemmet,

har du /i os den tanke, at det svært at leve,hvor ved kommende ikke er til stede mere.
mistereu er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-06-2014, 12:41   #2
Michael6400
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-03 2010
Indlæg: 49
Styrke: 15
Michael6400 er ny på vejen
Kære mistereu.

Mine kondolancer til dit tab.

Jeg vil anbefale at I taler om det der er sket. Tal med familien, venner, osv. Om nødvendigt, din læge eller psykolog eller sågar din præst - alt afhængig af, hvor slemt tabet er.

Der er mange måder at håndtere et tab på, men den bedste medicin er nok tiden. Tiden får savnet til at mindskes og/eller forsvinde. Personligt, håndterede jeg et svært tab, ved at læse om forskellige studier omkring døden, om der mon var et liv bagefter, osv - men det var min måde. Du skal finde din egen .

Samtale er altid en god måde at håndtere det på. Held og lykke.

Hilsen Michael.
Michael6400 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-06-2014, 20:46   #3
mistereu
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-06 2014
Lokation: ballerup
Alder: 40
Indlæg: 142
Blog Indlæg: 2
Styrke: 10
mistereu er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Michael6400 Se meddelelser
Kære mistereu.

Mine kondolancer til dit tab.

Jeg vil anbefale at I taler om det der er sket. Tal med familien, venner, osv. Om nødvendigt, din læge eller psykolog eller sågar din præst - alt afhængig af, hvor slemt tabet er.

Der er mange måder at håndtere et tab på, men den bedste medicin er nok tiden. Tiden får savnet til at mindskes og/eller forsvinde. Personligt, håndterede jeg et svært tab, ved at læse om forskellige studier omkring døden, om der mon var et liv bagefter, osv - men det var min måde. Du skal finde din egen .

Samtale er altid en god måde at håndtere det på. Held og lykke.

Hilsen Michael.
hej Michael tak skal du have, snak har bare aldrig været noget jeg har været god til, hvad så nogen ting som døden angår.

jeg snakker ikke med familien mere pga problemer så er som regel alene
men mon ikke jeg klare den
mistereu er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-06-2014, 21:21   #4
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Hej

og kondoler


Har mistet en del familie forældre som søskende og det noget man aldrig vænner sig til.

Jeg havde nogle at snakke med..... Men kan stadig savne og så tænker jeg på noget sjovt de har sagt eller gjort....

Tænker på de gode ting..... og det hjalp mig meget.... tog nogle gange på kirkegården og snakkede med den jeg savnede..... det hjalp også.

Nogle skriver et brev til den der ikke er mere og ved fra nogle at det hjalp dem.
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-06-2014, 21:21   #5
Michael6400
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-03 2010
Indlæg: 49
Styrke: 15
Michael6400 er ny på vejen
Okay, men pøj-pøj med det. Ønsker det bedste for dig
Michael6400 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-06-2014, 22:12   #6
mistereu
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-06 2014
Lokation: ballerup
Alder: 40
Indlæg: 142
Blog Indlæg: 2
Styrke: 10
mistereu er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Jøsses Se meddelelser
og kondoler


Har mistet en del familie forældre som søskende og det noget man aldrig vænner sig til.

Jeg havde nogle at snakke med..... Men kan stadig savne og så tænker jeg på noget sjovt de har sagt eller gjort....

Tænker på de gode ting..... og det hjalp mig meget.... tog nogle gange på kirkegården og snakkede med den jeg savnede..... det hjalp også.

Nogle skriver et brev til den der ikke er mere og ved fra nogle at det hjalp dem.
jeg blev ringede op af min svorger og var alene da jeg fik nyheden om familie medlemmet af hvide hvad jeg har hørt skal det vist være policen der skal komme til ens dør og forætlle om det .
mistereu er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-06-2014, 00:39   #7
Souad
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-12 2013
Indlæg: 90
Blog Indlæg: 11
Styrke: 11
Souad er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mistereu Se meddelelser
jeg blev ringede op af min svorger og var alene da jeg fik nyheden om familie medlemmet af hvide hvad jeg har hørt skal det vist være policen der skal komme til ens dør og forætlle om det .
Hej mistereu,
Jeg kondolerer og føler med dig, idet jeg også for knap 2 uger har mistet min kære mor, som jeg ikke har set i 3 år og kunne hellere ikke nå at tage afsked med hende. Det er et stort tab for mig, jeg fik også den dårlig nyhed pr. Tlf.
Det er hårdt, jeg græder tit når jeg er alene, når børnene er ikke hjemme. Jeg er også helt alene og har ikke nogen at dele min sorg med. For min børns skyld er begyndt at tænke lidt anderledes , når jeg tænker på min mor, husker jeg de gode ting, hun har gjordt for mig, de gode minder med hende.
Jeg beder for hende hvert eneste dag.
Souad er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-06-2014, 00:48   #8
mistereu
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-06 2014
Lokation: ballerup
Alder: 40
Indlæg: 142
Blog Indlæg: 2
Styrke: 10
mistereu er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Souad Se meddelelser
Hej mistereu,
Jeg kondolerer og føler med dig, idet jeg også for knap 2 uger har mistet min kære mor, som jeg ikke har set i 3 år og kunne hellere ikke nå at tage afsked med hende. Det er et stort tab for mig, jeg fik også den dårlig nyhed pr. Tlf.
Det er hårdt, jeg græder tit når jeg er alene, når børnene er ikke hjemme. Jeg er også helt alene og har ikke nogen at dele min sorg med. For min børns skyld er begyndt at tænke lidt anderledes , når jeg tænker på min mor, husker jeg de gode ting, hun har gjordt for mig, de gode minder med hende.
Jeg beder for hende hvert eneste dag.
hej Souad er kedaf at høre det med din mor håber osse du selv for det bedere med tiden , men ja døden er detsværre en trist og træls ting vi skal leve .

det aldrig let
mistereu er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-06-2014, 01:14   #9
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg synes Michael Newtons bøger er rigtig spændende, fx sjælerejser eller livet mellem livene, de kan godt give en indre ro, hvis man har en tendens til at være lidt urolig omkring tanker om døden, eller hvis man sørger over tabet af nogen...

Jeg tror jo selv på reinkarnation og karma, og på mere mellem himmel og jord, så selvom døden er svær og til tider ubærlig når man mister nogen, så hænger det for mig sammen i en større helhed der giver mening, der hvor det for nogle, forekommer meningsløst....

Men som Michael6400 skriver, så skal du selvfølgelig finde din egen vej, og den kan jo være meget forskellig fra min

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-06-2014, 08:54   #10
evelyn
Hvor skulle jeg ellers være
 
evelyns avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-04 2013
Indlæg: 194
Styrke: 12
evelyn er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Jeg synes Michael Newtons bøger er rigtig spændende, fx sjælerejser eller livet mellem livene, de kan godt give en indre ro, hvis man har en tendens til at være lidt urolig omkring tanker om døden, eller hvis man sørger over tabet af nogen...

Jeg tror jo selv på reinkarnation og karma, og på mere mellem himmel og jord, så selvom døden er svær og til tider ubærlig når man mister nogen, så hænger det for mig sammen i en større helhed der giver mening, der hvor det for nogle, forekommer meningsløst....

Men som Michael6400 skriver, så skal du selvfølgelig finde din egen vej, og den kan jo være meget forskellig fra min

Hej mistereu, jeg kondolerer.

Jeg er helt enig med helene. Jeg har også læst Michael Newtons bøger, de har givet mig fred i min sjæl og gjort mig afklaret til overgang til den anden side.

Tiden læger alle sår, siger man.
Kram fra Evelyn

Sidst redigeret af evelyn; 10-06-2014 kl. 08:57.
evelyn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension