K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-03-2014, 23:54   #1
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
De sammenlignede En i Job UDEN Børn med en kontanthjælpsmodtager MED børn

Her er så den rigtige beregning om hvor lidt en på kontanthjælp har i forhold til en i job..

Det viser sig at når journalisterne skal lave artikler er de lidt for kække til at finde på ting..

Bla er der sammenlignet en UDEN børn i job, med en med børn på kontanthjælp
Hvorefter de så har regnet børnepenge med, boligsikring og friplads til institutionen og kommet til konklutionen at Folk på kontanthjælp er stinkende rige....

Det passer dog ikke, for i denne artikel står der sort på hvidt at det ikke kan sammenlignes en uden børn og med børn.....

http://www.ae.dk/kommentarer/sammenl...-er-misvisende
__________________
Just Because You are Paranoid it Does Not mean They are Not out To get You
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2014, 00:50   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
JA, og de burde køre det som BREAKING NEWS, for jeg er simpelthen SÅ TRÆT af at medierne misinformerer lønmodtagerne, og konstant hælder benzin på bålet via uvidenhed og dræberlyst. Det er som om, kontanthjælpsmodtagere bare SKAL hetzes og hænges ud ved hver given lejlighed.

Men det er da altid noget de nu er opmærksomme på problemet, jeg forstår bare ikke hvorfor FØRST NU?
Jeg har personligt skrevet til både Politiken, Ekstrabladet og BT og gjort opmærksom på deres regnefejl de første 20 gange, og har skrevet at det ikke kan sammenlignes.
Så hvad der har åbnet deres øjne NU, er mig en gåde - de må jo have vidst det LÆNGE.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2014, 16:16   #3
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
de burde prøve at samligne en med et dårligt job og en på kh. fri plads er jo ikke rede penge og alle andre får jo også børnepenge.

Mærkelig måde at lave en hade sits på, de er virkelig dårlig lavet
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2014, 17:50   #4
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
de burde prøve at samligne en med et dårligt job og en på kh. fri plads er jo ikke rede penge og alle andre får jo også børnepenge.

Mærkelig måde at lave en hade sits på, de er virkelig dårlig lavet
Øh en i et lavt job får også fripladstilskud......
Det er derfor de ikke vil sammenligne en i job med børn med en kontanthjælpsmodtager med Børn, den vil nemlig vise folk at de har krav på samme ydelser

Mange tror fejlagtigt at boligsikring og institutionsplads kun er for folk på kontanthjælp, men nej alle får det hvis de tjener lidt......

Og ja jeg forstår heller ikke de bruger børnepenge som er noget alle får..

De fremhæver børnepengene hver eneste gang somom dem på kontanthjælp får ekstra af dem......
__________________
Just Because You are Paranoid it Does Not mean They are Not out To get You
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2014, 20:10   #5
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af FibroMcs Se meddelelser
De fremhæver børnepengene hver eneste gang somom dem på kontanthjælp får ekstra af dem......
Og det er som, at snakke til en dør når man skærer det ud i pap.

De vil ikke forstå det.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension