K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema Her kan man stille spørgsmål om rehabiliteringsteams og rehabiliteringsskemaer dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-01-2014, 21:01   #1
kenneth c
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-11 2012
Indlæg: 32
Styrke: 12
kenneth c er ny på vejen
Så er det reheb. møde i morgen..sååå nervøs

Skal til møde i morgen hos rehab. teamet og er så nervøs at jeg ikke ved hvad der er op og ned lige nu, og ved slet ikke hvad jeg skal forvente, og møg nervøs for resultatet

Har gået sygemeldt i næsten et år, og falder for varighedsbegrænsningen her d. 31-1.
Har fra speciellægen fået diagnosen Forstyrret persnlighedsstruktur af blandet type, blandet angstlidelse og periodisk depression.
Speciellægen skriver at der ikke kan peges på flere behandlingstiltag/muligheder, og at min tilstand er varig og stationær. i papirerne fra egen læge står det samme.

Jeg har været i arb.prøvning som endte på 15 timer, og jobkonsulenten skriver bla. i konklusionen at jeg efter hans vurdering, ikke på nuværende tidspunkt vil være i stand til at arbejde mig op i timer.

lige nu køre tankerne, og spørgsmålene rundt i hovedet på mig."vil jeg blive indstillet til fleks. eller ressourceforløb?".. "hvis jeg bliver indstillet til fleks, vil fleksydelsen så svare til kontanthjælp, set i lyset af at mine sdp. ophøre her den 31?" osv. osv... jeg er helt rundt på gulvet

Jeg skriver dette da jeg lige er nød til at få lidt luft, håber det er i orden...men vil meget gerne høre jeres mening...også selvom det selvf. ikke kan ændre på udfaldet i morgen..

Sidst redigeret af kenneth c; 21-01-2014 kl. 21:04.
kenneth c er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-01-2014, 21:13   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nej hvis du når at blive visiteret til fleksjob her inden dine sygedagpenge stopper så vil du få den høje ledighedsydelse hvis du bliver visiteret til fleksjob...

Et hurtigt sats ud fra de to ting du stiller op som mulige...ressourceforløb eller fleksjob...

Jeg holder på fleksjob så...hvis ikke dine sygedagpenge forlænges ;-)

Du ville få flere svar hvis du blev i din tråd men det er selvfølgelig op til dig selv..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-01-2014, 22:18   #3
Star
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2013
Indlæg: 400
Blog Indlæg: 2
Styrke: 12
Star er ny på vejen
Held og lykke det skal nok gå
Selfølgelig er man nervøs tænk positivt
Ved godt det er nemmere sagt endt gjordt
Men prøv...
Star er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2014, 16:06   #4
kenneth c
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-11 2012
Indlæg: 32
Styrke: 12
kenneth c er ny på vejen
jeg blev indstillet til fleksjob..
kenneth c er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2014, 16:13   #5
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
WOOOW, tillykke med det!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2014, 16:17   #6
LoveFairy
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2012
Lokation: Gladsaxe
Indlæg: 67
Styrke: 13
LoveFairy er ny på vejen
Tillykke med det. Hvor heldigt du nåede det indenfor sygedagpengerammen
LoveFairy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2014, 17:10   #7
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Så endda på den højeste ledighedsydelse...jamen det kunne jo ikke være bedre for dig...

Håber det kan give dig lidt ro så du kan komme i gang med at finde et fleksjob og dermed tjene lidt bedre..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2014, 17:24   #8
lgkh62
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2013
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 602
Styrke: 12
lgkh62 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af kenneth c Se meddelelser
jeg blev indstillet til fleksjob..
Dejligt at se hvor glad du er. Tillykke Hilsenlgkh62
lgkh62 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2014, 17:24   #9
bachea
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 17-10 2011
Indlæg: 6
Styrke: 0
bachea er ny på vejen
Stort tillykke
bachea er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2014, 17:56   #10
tjele88
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2011
Indlæg: 90
Styrke: 13
tjele88 er ny på vejen
Stort tillykke med det dejlige udfald. Jeg skal selv af sted i morgen, og håber på samme resultat
tjele88 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension