K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-08-2013, 18:39   #1
klister
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 18-08 2013
Lokation: assens
Alder: 48
Indlæg: 2
Styrke: 0
klister er ny på vejen
Unhappy er der noget hjælp at hente

er en smule i vildrede, jeg vil så gerne tage mine 3 børn og flytte fra min mand som jeg har været gift med i 10år sammen har vi 3 børn hvor de 2 af drengene har det rigtig svært den ene har adhd den anden har ingen dianose... jeg har de sidste mange år selv kæmpet med og sammen med mine børn får at få den hjælp de har brug for i skole osv... desværre er der ingen opbakning fra min mands side af...
problemet er at jeg har ingne indtækt pga jeg har passet mine børn hjemme...
så er mit spørsmål er der noget økonomisk hjælp at finde til flytning osv
klister er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-08-2013, 18:47   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Du kan læse her om bolig indskudslån https://www.borger.dk/Sider/Laan-til-beboerindskud.aspx
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-08-2013, 22:37   #3
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
De vil sikkert smadder gerne hjælpe dig hvis du siger du vil flytte kommune...

Har set eksempler på at de så nærmest vil bære en på hænder og fødder.......

Har du kontaktet Familie afdelingen for at få hjælp til drengene..?
Jeg mener ting der hjælper dem, om det er alene tid i skolen, et par høre bøffer som lukker støj ud..
__________________
Just Because You are Paranoid it Does Not mean They are Not out To get You
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-08-2013, 23:04   #4
klister
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 18-08 2013
Lokation: assens
Alder: 48
Indlæg: 2
Styrke: 0
klister er ny på vejen
jamen hold da op så er det jo næsten en fordel at flytte kommune...utroligt frækt af kommunerne men klart en fordel for mig, ja har talt med en familie afd ang drengene... lige pt står det i stampe da man jo så genialt har lukket specialklasserne dvs min ene søn er rygget i en alm skoleklasse uden nogle form for støtte, drengen er rygget i 2klasse uden at ha lært så meget som alfabetet.....
men måske en flytning og en ny kommune måske kan byde lidt mere en assens kan...ss
klister er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-08-2013, 23:43   #5
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Hvis drengene har fået dårlige skoletilbud, kunne en ny kommune måske være sagen..

Men tjek kommunerne på forhånd.

Der er næppe ledige specialpladser her på denne tid, de fordeles først på året... men derfor kan du godt give dem drengenes papirer og bede om en udmelding i forhold til hvilket tilbud de vil kunne få.

Noget andet er så at børnenes far skal være med på ideen, da han kan hindre at børnenes adresse flyttes, så han har som udgangspunkt bopælsadressen på børnene hvis du flytter.

Hvis du ikke har job vil du kunne få kontanthjælp, samt børnebidrag.

Er det en almen bolig kan du som sagt søge indskudslån.
__________________
førtidspensionist april 2013...
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-08-2013, 01:22   #6
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, og du kan også søge boligsikring hvis du får en almen bolig, og på sigt kan du måske søge §34.....

Tror som nok du skal få det til at løbe rundt!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvor kan jeg hente hjælp..? Nitten60 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 17 16-01-2011 17:38
Er der hjælp at hente ? Tut Alt det andet 27 16-03-2010 13:16
Er der hjælp at hente?? gittedl Alt det andet 3 11-02-2008 16:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension