K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-07-2013, 17:12   #1
adder
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 20-05 2013
Indlæg: 3
Styrke: 0
adder er ny på vejen
Arbejde/Sygedagpenge

Hej alle
Ved ikke om dette er det rigtige forum at skrive i. Jeg har som så mange andre været igennem et længere sygdoms forløb med en brækket ankel og har været på revalidering i 2 år - jeg har nu pga jeg ikke kan holde ud at være i det kommunale system fundet mig et fuldtids arbejde 37 timer og har nu været der i to mdr.
Nu kommer mit spørgsmål så.

Jeg har fundet ud af at jeg ikke kan holde til det og nu er jeg lidt i tvivl om hvordan jeg står hvis jeg bliver opsagt.
1. ryger jeg tilbage på revalidering?
2. ryger jeg på kontant hjælp??
3. ryger jeg helt ud af systemet????

Jeg er en familiefar på 47 med 3 teenage drenge og en dejlig kone

Vh
Mig
adder er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-07-2013, 23:17   #2
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej adder,

For det første skal du jo lære at passe på dig selv, det har du sikkert fået at vide masser ad gange, men du bør også spørge dig selv om hvor nok er nok...

Mht. genoptræning af dit og dat, der ved jeg intet, men trækker lige din tråd op, for der er sikkert andre kloge hoveder der ved heromkring
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-07-2013, 10:08   #3
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Du bør kontakte din fagforening, for nærmere vejledning!

VH POpiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Sygedagpenge? 13 eller 26 ugers arbejde? Salacia Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 09-08-2013 12:21
vedr. sygedagpenge samtidig med arbejde(deltid) rasmuskong123 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 9 01-04-2013 20:05
sygedagpenge, raskmeldt - sygedagpenge igen? lomus Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 1 20-02-2012 01:05
Frivilligt arbejde / sygedagpenge Diddii Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 30-08-2011 20:24
Må man det?? Kan arbejde tvinge en til at arbejde på ens fridage?? MetteMusen Spørgsmål ang fleksjob 7 23-06-2011 10:15




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension