K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-01-2013, 17:35   #1
Abraxus
Administrator
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2012
Indlæg: 915
Styrke: 30
Abraxus er ny på vejen
Program om sociale bedragere - Del 2

http://www.ditperspektiv.dk/artikel-12111

Lige for at det ikke drukner i den anden tråd.

Er glad for at nogen tager det op.
Abraxus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2013, 18:58   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Rigtig godt link, Abraxus - tak for det!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2013, 19:39   #3
sannemus
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2009
Lokation: Odense
Alder: 61
Indlæg: 382
Styrke: 15
sannemus er ny på vejen
Tak
Har fluks slået det op på min FB
sannemus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-01-2013, 09:17   #4
Abraxus
Administrator
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2012
Indlæg: 915
Styrke: 30
Abraxus er ny på vejen
Og her er mere:

http://www.information.dk/448910?fb_...51392841979793
Abraxus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-01-2013, 09:51   #5
nensypigen
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-03 2010
Lokation: *******
Alder: 39
Indlæg: 684
Styrke: 15
nensypigen er ny på vejen
jeg sidder og bliver helt angst, sig mig vil det sige at får jeg pension må jeg ikke få en vepå besøg og overnatning uden det betyder jeg kan meldes? vil det sige jeg er tvunget til at være meget ensom uden at folk mener jeg er social bedrager??? kan ikke forstå at hvis man har hver sin lejlighed og to huslejer hvordan det kan ses som ægteskabs lign forhold?

æv sidder og bliver rigtig bange...

der skulle stå ven (mandlig ven)
nensypigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-01-2013, 10:26   #6
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Tak for endnu et godt link, Abraxus.

Nensy, sådan er vi mange der har det - jeg er også helt paranoid for at gøre noget forkert

Jeg fik også engang et rigtig grimt brev fra kommunen - da jeg havde født mit sidste barn, om at de ikke kunne forstå hvordan jeg kunne være reelt enlig, og samtidig kunne få børn med den samme mand.

Så blev jeg så stik tosset, at jeg RØG på på kommunen til hende der havde sendt brevet, og kastede div papir hen af bordet, der beviste at jeg havde fået kunstige befrugtninger med samme doner, samtidig med at jeg brølede, at jeg med vilje havde fravalgt en mand.

Så knyttede de sylten! Men der skal ikke ret meget til, før end de synes ''noget'' er mistænkeligt......de tager overhoved ikke højde for, at man i dagens Danmark kan leve på rigtig mange måder, end lige dem de selv kan opridse som værende de mest normale.

I dag er der rigtig mange kvinder der fravælger en mand, og får kunstig befrugtning med enten en kendt eller en ukendt donor.
Men den slags kan kommunen SLET IKKE selv udtænke som værende en mulighed.
Næ nej, de holder sig til hvordan man gjorde i 1940, selvom man skriver 2013.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-01-2013, 10:43   #7
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej


jeg synes også det er vanvittig...alle andre har jo også en kæreste - de kigger an ,inden de flytter sammen..nogle bruger et halvt år,andre 1 år og andre endnu længere...jeg vil da heller ikke flytte hurtig sammen med en bare fordi det paaser kommunen,,

jeg var kun singel et par mdr dengang - 1o år siden..jeg havde slet ikke de tanker..puha godt det ikke er idag...

jeg havde pga mit arb..landbrug flest mandlige venner..de ville da få stress overvåger hvis de skulle styre det...

gensynspige.....du skal bare gøre HVAD DU føler er rigtig..selvfølgelig må du ha venner og veninder på besøg - overnatning..det er først hvis du har den samme mand sovende 4-5 dg og nogen ser det,det ka blive et problem...så jeg ville tage det helt rolig hvis det bare er venner og ikke hverdag...

men folk må leve et trist liv,hvis de kun bruger deres dag på at holde øje med hvem der besøger hvem og hvor længe..undrer mig over de ikke har andet at gå op i...
og hvad hvis man er til eget køn..det er jo også normal idag..så skal de jo ligefrem løfte dyne...
det er et mærkelig dk vi er ved at få...helt ærlig..

jeg synes så længe kærrsten har en bopæl og betaler sit der - ja så må det være iorden med en kæreste..det er ikke snyd i mine øjne...

nu er jeg gift..men her ville jeg opdage det med det samme,hvis nogen holdt på lur..vi bor laaaangt ude og det ville se mærkelig ud hvis der pludselig kom biler uden for lov og ret..tror også de ka holde øje på google map..ved at se hvilke biler der holder hvor,,men jeg ved det ikke

stribe gift ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-01-2013, 10:51   #8
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det er da også urealistisk af kommunen, at ''bare'' regne med, at man efter 6 måneder er parat til at opsige sin lejlighed og flytte sammen med én, som jo på en måde er vildt fremmed...

Lejligheder hænger sgu ikke på træerne. Og man kender faktisk ikke den anden ret godt efter kun 6 mdr.....

Så efter 6 mdr, skal den ene opsige sin lejlighed OG begynde at forsørge den der er førtidspensionist....??
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-01-2013, 10:57   #9
nensypigen
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-03 2010
Lokation: *******
Alder: 39
Indlæg: 684
Styrke: 15
nensypigen er ny på vejen
jeg er fx ret gode venner med min eks og han har da overnattet her af og til også et par dage, her mens jeg er på kontanthjælp er det jo lovligt nok men hvis jeg får pension tør jeg da ikke det. som ellers er noget der har givet mig meget tryghed i min angst osv.

syntes det ærgeligt at man skal straffes så hårdt når man er syg, nu må man ikke selv om hvem man har sovende osv... de tvinger jo en til ensomhed
nensypigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-01-2013, 11:00   #10
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
gensynspige

måske ku du få dem til at skrive det på kommunen..at der er en speciel grund til det er ham og han hjælper dig mv...

spørg helene,,mener hun har en aftale med kommunen..

håber helene det er ok jeg nævner det,men jeg mener du har skrevet det engang...
stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
program om sociale bedragere Mileo Politik og Samfund 204 27-04-2013 19:37
De Uperfekte - Program om kærlighed og handicaps Webmaster Politik og Samfund 5 29-01-2013 12:15
Skal jagte sociale bedragere i udlandet Vej86 Politik og Samfund 30 19-07-2011 12:41
De største sociale bedragere er.........surprise: PiaCP Politik og Samfund 5 09-04-2011 10:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension