K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-01-2013, 06:59   #1
Snurrberget
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-11 2012
Indlæg: 33
Styrke: 12
Snurrberget er ny på vejen
I flere år har medierne flydt over med sager der fortæller historien om at vi på især kontanthjælp, men også førtidspension er de argeste nasserøve, ekskluderet fra samfundet og uden værdi medmindre vi kan omskoles til at fungere, og hvis ikke får vi alle for meget i understøttelse hvis vi har hund, ryger, ejer et TV eller en PC eller har været i biografen med ungerne mere end een gang om året.
Nu er venstrefløjen så kommet på banen, med mere af det samme *** som for 20-30 årsiden, med det samme mantra som før: Folk på offentlige ydelser er ofre, og vi skal nok HJÆLPE JER!
I guder!
Fra asken (VK regeringen, BT's Nationen og ********* m.fl.) og ind i den repressive tolerances ild.

Hvor ville jeg dog ønske at debatten ikke var en skyttegravskrig uden mulighed for våbenhvile.

nu er det her også galt:
http://www.dr.dk/TV/se/herlufsholm/h...re-1-5#!/00:04

Underligt at min, ganske vist folkelige, reference til urin erstattes med ***
Ah well.. jeg antager at et hvilket som helst kraftudtryk her kan bruges af JBO, OBO, Inger Støjberg, Margrethe III eller Claus H. Frederiksen til at kræve endnu hårdere tiltag mod os i bunden.
Fair nok
Snurrberget er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Principafgørelse: kursus ikke rimeligt tilbud, derfor ikke forpligtet gunvor Den nyttige viden vi alle har 0 24-11-2012 22:27
Man kan ikke stoppe sygedagpenge hvis ikke der er lavet ressourceprofil Hejdien Nyt fra Ankestyrelsen 10 01-12-2009 20:47
Jeg kan ikke mere.. magter ikke mere.. frhansen Dit og Dat 18 23-11-2008 14:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension