K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-12-2012, 22:28   #1
almira
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 07-12 2012
Indlæg: 7
Styrke: 0
almira er ny på vejen
ophør af sygedagpenge

Hej !!!

Jeg er meget forvirende med det stationar tilstand .Min mand har fået stopet sygedagpenge efter 52 uge men i papierne stå at hans tilstand er ikke stationar .Han var aldrig blev prøvet på noget efter lægelig journalrapport.
Selve socialrådgiver mener at hans tilstand er lægelig belyst,men kan ikke prøve ham på grund læges rapport.
Hvad betyde i virkligheden ikke stationar ?
Jeg har læst meget om det men stadigvæk kan ikke finde ud af ?

Tak
Venlig hilsen Almira
almira er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-12-2012, 07:43   #2
Bettebitte
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2012
Indlæg: 38
Styrke: 12
Bettebitte er ny på vejen
I din mands tilfælde, betyder ikke stationær, at der stadigvæk er chance for at hans tilstand/sygdom kan udvikle sig og enten blive bedre eller værre - derfor er der ingen grund til at arbejdsprøve ham før man er helt sikker på at hans tilstand/sygdom er stationær og der ikke mere er chancer for at han får det værre eller bedre.

Ikke stationær betyder at der er chancer for at det kan gå begge veje, enten at han har chance for at blive rask, eller der er chance for at han bliver endnu mere syg.

Men i skal klage over stop af sygedagpenge og have klar besked på, om han har mulighed for at komme ind under én af forlængelsesmulighederne, alt efter hvad lægen ellers skriver.
Bettebitte er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-12-2012, 09:56   #3
almira
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 07-12 2012
Indlæg: 7
Styrke: 0
almira er ny på vejen
ophør af sygedagpenge

Hej !!!
Tak for svar .Der er det som jeg troede at det betyde at ham kan være afklaret til et eller andet i næste 26 uge efter lov ,men socialrådgiver stor fast med nej så forvire mig med det ord stationer og ikke stationer .Så klage jeg og prove hos den anden side .
Tak en gang til .
Jeg skrive når jeg få svar .
P.S Det er en meget god side til os som kan ikke førstå denne lov og regle .
almira er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ophør af sygedagpenge JesperR Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 21-07-2013 13:24
Ophør af sygedagpenge AnneLilly Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 1 28-12-2012 22:00
Ophør af sygedagpenge AJT Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 9 19-02-2012 09:39
Sygedagpenge ophør? FightForIt Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 9 29-03-2011 10:15
Ophør af sygedagpenge. Amy Alt det andet 0 28-10-2010 13:31




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension