K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-11-2012, 13:31   #1
Stueplanten
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-05 2009
Lokation: Dannevang
Indlæg: 258
Styrke: 15
Stueplanten er ny på vejen
Gammel bruger - min historie

Har været on and off uddannelsessystemet og kontanthjælp i flere år. Prøvede at få det til at lykkedes med udd. Blev dog bla. besværliggjort af en træthed, jeg har haft siden jeg var teenager.
Helbredet blev dårligere. Jeg fik kroniske smerter i den ene skulder, senere diskusprolaps i læn og slidtage i ryg samt problemer med nakken mm. Sidste år var det så fødderne, der også giver gener og smerter.
Gik til sidst ned med flaget, og røg ind i psykiatrien. Her fik jeg en diagnose, som gav mig svar på nogle ting. Jeg fik også medicin, som ikke viste sig at hjælpe, men som desværre udløste diabetes og påvirkede mit syn og hørelse.
Efter tre år i psykiatrien og på kontanthjælp, fik jeg til min store overraskelse tilkendt førtidspension. Troede jeg skulle i en masse arbejdsprøvninger, men det så man ikke nødvendighed for.
Da jeg var på mit laveste, røg jeg ud af mit hjem og havnede på herberg og herefter i akutlejlighed i et kvarter med misbrugere. Her bor jeg stadig, men har hele tiden arbejdet på at komme væk herfra. Men økonomien spiller ind og det er ikke bare lige at finde et nyt sted. Jeg er hverken misbruger eller kriminel og har aldrig været. Så jeg føler mig ikke tryg og tilpas her.

Efter min nye stilling på ftp, består arbejdet så i at få hverdagen til at hænge sammen og finde nogle lyspunkter at holde sig fast i, så det hele forhåbentlig ikke går helt i stå.

Hvis det er lidt rodet og kortfattet, så er det fordi jeg har pænt svært ved at koncentrerer mig

Sidst redigeret af Stueplanten; 21-11-2012 kl. 13:46.
Stueplanten er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Gammel flexjobordning til ny. Sandborg Spørgsmål ang fleksjob 8 27-11-2012 14:25
fp gammel superkok Spørgsmål ang fleksjob 4 08-11-2010 12:13




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension