K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-11-2012, 12:23   #1
mallo5
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 20-04 2006
Indlæg: 13
Styrke: 19
mallo5 er ny på vejen
hjælp

Jeg er svigermor til et dejlig ungt menneske som skulle starte på stu den 1-12 men har så fået afvide igår at det nu først bliver 1-1-2013 og lige oven i det at han ikke får penge fra nu af og frem til 1-1-2013 kan det være rigtig når vi har papir fra kommunen hvor der står den 1-12-2012 og at han indtil start på stu skal blive på den Produktionsskole som han er på nu og har været siden
1-8-2011 og det er også der han skal være som stu´er ..
Han er 19 år og har meget svær grad af ADHD og har boet på et ophold`sted men har ikke været der de sidste 5 mrd for der har han boet ved os da der blev lavet magtanvendelse på stedet som vi ikke var enige i ,og nej det var de hele ikke for da det kom frem i dagens lys blev den pædergo fyret og kommunen fandt ud af der for gik ting der ikke skulle på stedet så nu lukker stedet pr 1-1-2013 så nu har han så hele ikke et sted at have hans adr pr 1-1-2013 og ja de har så hele ikke sørget for at han er skrevet op i boligselvskaber som de har sagt hele vejen igennem de sidste mange mrd at han var , så jeg syntes da godt nok det her er noget uoverskulig lige nu ...
håber så meget der sidder nogen der ude som ved eller har en ide om hvad jeg gør bedst for at hjælpe ham ??? måske i ved nogle pargraffer som jeg kan bruge for alt det her fik vi afvide igår mandag af hans kommune som har betalt til det opholdsted (mandagens møde deltog jeg ikke i ) og skal allerrede til møde med den kommune som opholdstedet er i , imorgen onsdag så har HÅRDT brug for hjælp fra jer ( dette møde skal jeg deltage i )
Håber og krydser alt for i kan hjælpe mig med noget
mallo5 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2012, 21:37   #2
futtefreja
Ved at flytte ind på K10
 
futtefrejas avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-07 2009
Indlæg: 518
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
futtefreja er ny på vejen
hej

da din svigersøn er over 18 år, har han krav på kontanthjælp men da han ikke bor hos sine forældre må det være som udeboende. kontanthjælpen og stu beløb er næsten det ens, på stu får han betalt for befordring, denne skal han dokumenterer ( billigste ).
hvis du har yderligere så skriv har det selv tæt inde på livet.
futtefreja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
HJÆLP!PFA Erhversevnetab, sygedagpenge og nu kontanthjælp labyranten HJÆLP!! Anja-10 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 41 26-06-2013 09:05
Hjælp hjælp hjælp. kommunen stopper min sdp pga. manglende motivation NannaA Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 14-09-2012 08:46
Hjælp til testamente, akut-hjælp Ricky M. Politik og Samfund 1 07-01-2012 17:17
Hjælp.Hjælp.Hjælp...Overgang fra ledighedsydelse til løn i fleksjob ????? skytten64 Spørgsmål ang fleksjob 10 21-05-2010 06:26
Hjælp hjælp Fra flex-job til pension. Berit p At søge førtidspension 3 30-12-2007 00:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension