K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-11-2012, 11:25   #1
Pyt
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Indlæg: 267
Styrke: 18
Pyt er ny på vejen
Jeg tror jeg er ekspert ............

Og med den lidt provokerende overskrift er min lille " dagens tanke " skudt igang...

Jeg har gennem flere år, tænkt på brugen af alle de eksperter som TV og andre medier nærmeret vælter sig rundt i.

Samtidig må jeg erkende, at jeg syntes at orden " ekspert " efterhånden er en udvasket størrelse som jeg med tiden har mistet, både respekt og tro på - og heldigvis for det.

Jeg så for noget tid siden en udsendelse om " hvad er en ekspert" og efterfølgende har jeg også set denne lille tankevækkende udsendelse http://www.dr.dk/TV/se/tv-tv-tv/tv-tv-tv-42#!/

som underbygger mine egne tanker omkring emnet eksperter...

Vi har efterhånden eksperter i alt fra sex, tøj, sundhed og endda psykiatere der nærmest "fjern diagnostisere" f.eks Brevik eller andre mennesker der er i mediernes søgelys, uden nogensinde at have talt med dem, eller undersøgt dem..
- De er godt nok dygtige de eksperter -

Hvad var det nu, at alle eksperterne sagde om Titanic i sin tid, - At den ikke kunne synke og derfor ikke skulle have redningsbåde til alle passagere.......

Og med den sætning afslutter denne k10 skribent sine tanker om eksperter ...

Have a nice day
Pyt er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ekspert: Det kan ikke betale sig at klage Webmaster K10 Nyheder 0 19-08-2013 18:50
Tror jeg har misforstået! FrkSilverfox Alt det andet 30 27-04-2011 08:16
Ekspert Oversættelse Søges! Lotus Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 26-02-2011 00:20
Det tror vi så på Maj-Britt Politik og Samfund 9 01-02-2010 21:38
Tror min trold70 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 30-11-2009 23:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension