K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-09-2012, 08:22   #1
Scorpion
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 22-08 2012
Indlæg: 16
Styrke: 12
Scorpion er ny på vejen
Afslag af sdp hvad nu ????

Hej alle der ude. Jeg fik i går afslag på min klage om sdp stop, og den er også blevet sendt afsted til klage ankenævnet, når kommunen sender den der til, for Ankenævnet så aktinsigt ?? så de for alle de oplysninger de har brug for ?? Jeg ved at min SBH ikke har brugt min psykologs udtalese overhovedet i den her sag, hvilket jeg også har klaget over, da der står nogle vigtige ting i med hensynd til mit helbred både psygisk og fysisk. Så mit spørgsmål er sådan, hvad kan ankestyrelsen gør som kommunen ikke kan eller gør ???

Mvh

Scorp
Scorpion er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2012, 08:50   #2
dudde
Hjemmevant på K10
 
duddes avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-03 2011
Lokation: Fyn
Alder: 57
Indlæg: 233
Styrke: 14
dudde er ny på vejen
Kommunen skal medsende alt fra din sag, når de sender klagen videre til beskæftigelsesankenævnet.

Når nævnet har modtaget klagen, sender de et brev til dig. Derefter skal du bede om aktindsigt hos beskæftigelsesankenævnet.

På den måde får du kopi af alt som BAN har modtaget fra kommunen og du kan tjekke om ALT er med. Hvis der mangler noget f.eks. psykologens udtalelse, skal du sende det til BAN.
dudde er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2012, 09:03   #3
Scorpion
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 22-08 2012
Indlæg: 16
Styrke: 12
Scorpion er ny på vejen
Tak Dudde. Har det som om min SBH holder noget info ude, som ikke er til mid fordel, og kun til kommunen fordel, som at give hurtig afslag, så de kommer ind i et nyt kalender år.
Men endnu en gang takker, for hurtig svar, kan bruge al den hjælp jeg kan få
Scorpion er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2012, 12:17   #4
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Scorpion Se meddelelser
Tak Dudde. Har det som om min SBH holder noget info ude, som ikke er til mid fordel, og kun til kommunen fordel, som at give hurtig afslag, så de kommer ind i et nyt kalender år.
Men endnu en gang takker, for hurtig svar, kan bruge al den hjælp jeg kan få
Dette kan du meget vel have ret i, og derfor er det så vigtigt, at du gør som dudde skriver.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
afslag og hvad så ? ene Spørgsmål ang fleksjob 7 17-06-2012 10:04
Afslag på kontanthjælp, hvad gør vi nu...? Brille Alt det andet 8 26-10-2011 01:11
Afslag på førtidspenion - hvad nu? MineBørnsMor Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 165 13-02-2011 22:10
Afslag - hvad nu? Tin64 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 22-08-2010 14:32
Afslag på fleksjob og hvad nu jfm Spørgsmål ang fleksjob 9 21-01-2010 16:05




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension