K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-09-2012, 10:26   #1
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Helle T i stilling som formand i EU?

Halløj. Tænkte bare lige at... Nej bliver der sagt fra Spin doktor, det er slet ikke på tale.

Men kan I huske alle de gange hvor vores ex ex statsminister sagde det samme da han var meget ude at rejse, og ikke passede sit arbejde herhjemme som han burde.

Lad os nu se om det ikke kommer til at passe alligevel, hun er jo trods alt udlært i EU og derfor et oplagt formandsvalg.

Bare fordi man siger nej, kan det jo godt komme til at passe alligevel, som med A.F.Rasmussen.

For min skyld kan de alle rejser derned og få en fed hyre, mens vi andre sejler af H til, som vi jo gør alligevel, for de er jo alle kun dukker i snor, styret af EU. Hvad skal vi egentligt med dem? Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-09-2012, 23:24   #2
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Indiansummer Se meddelelser
For min skyld kan de alle rejser derned og få en fed hyre, mens vi andre sejler af H til, som vi jo gør alligevel, for de er jo alle kun dukker i snor, styret af EU. Hvad skal vi egentligt med dem? Indiansummer
EU-poster har typisk været brugt som holdkæftbolcher til landslokale tosser i dansk politik ud fra devisen: ude af øje ude af sind (og den danske politiske debat).

Så FAR-VEL Helle ...
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-09-2012, 00:24   #3
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Kunne de da for søren ikke samtidig sende Margrete Westager med derned....helst til en permanent stilling...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-09-2012, 09:24   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Stillingen er først i udbud om nogle år, så det er vel for tidligt at glæde sig....

Og når dét så er tænkt, så kommer jeg i tanke om, at hver gang jeg ønsker nogen skal forlade posten, så er der en kedelig tendens til, at de bliver erstattet af nogen der er ENDNU værre. Så?
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
SF-formand på konfliktkurs om kontanthjælp Webmaster K10 Nyheder 0 17-10-2012 16:10
LO-formand: Stop aktiveringscirkus ekseleven Politik og Samfund 4 01-11-2011 12:19
Dommer Tuk Bagger bliver formand for det nye Ligebehandlingsnævn Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 08-12-2008 16:50




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension