K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-09-2012, 11:14   #1
Marie M
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2011
Lokation: Viborg kommune
Alder: 48
Indlæg: 16
Styrke: 13
Marie M er ny på vejen
Prognosen er ringe?

Lige en kort opsummering først:

Indtil 2011 har jeg haft fast arbejde, men med periodevise sygemeldinger pga. depression. Derefter ledig 1/2 år og så SYGEMELDINGEN, som startede hele maskineriet.

Jeg er på sygedagpenge pga. depression, stress og en bipolar lidelse, jeg rammer de 52 uger snart, men har heldigvis fået besked om at de bliver forlænget i op til 39 uger.

Min sagsbehandler har tilmeldt mig en arbejdsprøvning på Nørremarken, et sted for psykisk svage, hun forventer de har tid til at arbejdsprøve mig i løbet af 2-3 måneder. Dog mener hun ikke at arbejdsprøvningen ska foregå på de ordinære vilkår, men i stedet i form af samtaler.

Nu kommer vi så til mit spørgsmål;
Jeg har været ved kommunens psykolog en gang.
Jeg har været ved kommunens psykiater to gange.
Alle tre gange har deres konklusion sluttet af med sætningen
"Prognosen er ringe"

Det samme slutter min ressourceprofil (som fylder 16 sider) af med...

Men hvordan skal den sætning egentlig forstås?
Marie M er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2012, 11:44   #2
-Henrik-
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-09 2009
Indlæg: 50
Styrke: 15
-Henrik- er ny på vejen
Det er svært at sige, uden at have set papirerne. Men det betyder formentlig, at de ikke vurderer, der er særlig stor sandsynlighed for, at du vil kunne få det så meget bedre, at du vil kunne klare et fuldtidsjob på arbejdsmarkedet.
-Henrik- er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Er reformen egentlig så ringe en-da? Fiselback Politik og Samfund 42 09-07-2012 15:43
Hvor meget må sagsbehandleren ringe? Carpe Diem Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 34 01-06-2011 10:54
venter på tlf skal ringe-vente -vente c.l.e.o. Dit og Dat 10 18-05-2010 10:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:25.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension