K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-09-2012, 11:30   #1
søstjernen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2012
Indlæg: 10
Styrke: 12
søstjernen er ny på vejen
Question Sygedagpenge forlænget op til 2x52 uger - SPØRGSMÅL

Kære mennesker!

Jeg blev for ca. 3 måneder siden mine sygedagpenge forlænget efter sygedagpenge lovens § 27 stk. 3 ( op til 2x52 uger)

Nu til mit spørgsmål. På hvilke grundlag kan de vælge at stoppe sygedagpengene? Er der nogen der kender nogle links hvor man kan læse mere om dette? Syntes ikke rigtig jeg kan finde noget om reglerne for hvornår de kan stoppe sygedagpengene efter de er blevet forlænget.

på forhånd mange tak :-)

Mvh. SøStjernen *
søstjernen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2012, 11:36   #2
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
det kommer helt an på hvorfor du er blevet forlænget.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2012, 11:42   #3
søstjernen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2012
Indlæg: 10
Styrke: 12
søstjernen er ny på vejen
Jeg er blevet forlænget fordi jeg ikke er færdigbehandlet- der findes så mange flere behandlingsmuligheder for mig som skal afprøves før man kan vudere om jeg kan vende tilbage... skulle være startet i behandling her den 20 men pga. operation ( ikke relateret til det jeg er sygemeldt for) er det blevet udskudt da man ikke må opstarte den slags medicin før 14 dage efter en operation.
søstjernen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2012, 17:27   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Du er blevet forlænget bla fordi man fra lægelig side mener du kan komme i ordinært job inden for de 2 X 52 uger fra varighedsbegrænsningen indtrådte....

Citat:
3) den sygemeldte er under eller venter på lægebehandling og den pågældende efter en lægelig vurdering skønnes at ville kunne genoptage erhvervsmæssig beskæftigelse inden for 2 gange 52 uger regnet fra varighedsbegrænsningens indtræden
Du kan læse mere her http://www.k10.dk/index.php?pageid=sygedagpengestop

Der finder du også links til lovgivningen og andet...

Man kigger som sådan ikke på hvordan man kan stoppe dine sygedagpenge.....men på om der er yderlige forlængelses muligheder....

Så når det er ved at være tid....så skal du kigge på om der er nogle forlængelses muligheder...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Jeg får mine sygedagpenge forlænget + spg Bodrum Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 4 28-04-2013 13:41
et spørgsmål om rp/ 52 uger ash Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 4 02-08-2011 13:00
sygedagpenge 52 uger. hva så derefter? benjaminn Alt det andet 3 13-08-2010 10:23
Tæller barsel med i de 52 uger på sygedagpenge? Kvinde30 Alt det andet 6 05-05-2009 11:59
hvornår skal man søge for at få forlænget sine sygedagpenge. Helenevind Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 19 23-09-2008 09:54




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension