K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-08-2012, 02:21   #1
Abraxus
Administrator
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2012
Indlæg: 915
Styrke: 30
Abraxus er ny på vejen
Sagsøge hospital/kommune

hvis man har fundet ud af at et hospital for mange år siden totalt lavede en fejl beslutning og ikke behandlede en som de skulle, og dette så har ledt til massevis af permanente skader og smerte.

Klagefristen er forældet, men kan man evt. sagsøge hospitalet eller kommunen. Og hvis man kan det, kender i så til nogen advokater der vil tage den slags sager?
Abraxus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-08-2012, 06:56   #2
brian36
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 26-08 2012
Lokation: Korsør
Alder: 55
Indlæg: 12
Styrke: 12
brian36 er ny på vejen
Hej
Jeg mener at rådgivningsfirmaet -Fuld valuta- bosiddende i solrød strand kan give dig en gratis vurdering på det spørgsmål
mvh
brian36 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-08-2012, 08:50   #3
Sannepil
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2011
Alder: 45
Indlæg: 160
Styrke: 14
Sannepil er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af brian36 Se meddelelser
Hej
Jeg mener at rådgivningsfirmaet -Fuld valuta- bosiddende i solrød strand kan give dig en gratis vurdering på det spørgsmål
mvh
Man skal dog lige have for øje, at Fuld Valuta ikke er et advokatfirma og ikke kan fungere som advokat, da han "kun" er privat socialrådgver.

Har selv haft ham og det har ikke hjulpet.

Han kan skrive et brev hvis man får afslag på diverse ting, men ikke meget bedre end det man selv kan og får man af vide at man skal i flere arbejdsprøvninger, siger han at så må man jo bare gøre det og så må vi se.

Jeg måtte selv klage til ombudsmanden da min sag var og er fyldt med fejl og direkte løgn.

Så jeg ville nok få fat i en rigtig advokat til sådan en sag.

Jeg kan anbefale Lotte Lindahl Andreasen, Ret og Råd i Ringsted tlf.: 58 58 16 90

Håber at det lykkedes for dig.

Hilsen

Sannepil
Sannepil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-08-2012, 13:37   #4
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Abraxus Se meddelelser
hvis man har fundet ud af at et hospital for mange år siden totalt lavede en fejl beslutning og ikke behandlede en som de skulle, og dette så har ledt til massevis af permanente skader og smerte.

Klagefristen er forældet, men kan man evt. sagsøge hospitalet eller kommunen. Og hvis man kan det, kender i så til nogen advokater der vil tage den slags sager?
Kan ikke rigtig se, hvad kommunen har med dine behandlinger på hospital at gøre... Altså hvis det drejer sig om hospitaler og læger (de hører jo under sygehusvæsenet), som du mener, de har gjort nogen fejl, så at du har fået skader på din krop - det har kommunen intet med at gøre...

Jeg mener, der er noget med, at hvis skaden er opdaget senere hen, så kan de antal år gælde først derfra, men er ikke sikker. (hvis det er noget, der kan hjælpe på det) - og her klage til patientombuddet.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Under udredning på hospital på sygedagpenge Jasv Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 25 21-05-2013 20:50
Glostrup hospital, transporttid? Tutteren Dit og Dat 4 24-11-2011 17:07
Kan man sagsøge kommunen? diddah Alt det andet 12 04-12-2009 17:41
Privat hospital rose Dit og Dat 1 28-07-2009 11:08
hospital bruger ulovlig tvang Stella Politik og Samfund 0 25-11-2008 13:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension