K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-07-2012, 20:30   #1
kiwimor
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2011
Lokation: herlev
Indlæg: 108
Styrke: 13
kiwimor er ny på vejen
stoppe kontanthjælp??

hvis nu det utænkelige sker at jeg hverken bliver tilkendt flex job eller pension , kan de så bare stoppe min kontanthjælp (har været på kontanthjælp i 11 år ) står også at jeg er syg osv div steder .. først nu efter jeg er flyttet kommune er der begyndt at ske noget, i kbh sad jeg stille i godt 10 år

så det er først nu at resourse profilen skal laves , arb prøvning , status attest far glostrup hp center skal indhentes, samt så skal jeg først starte i behandling på stolpegården mht til min personlighedsforstyrrelse ,og de skrev i brevet at et behandlings på stolpegården kan vare op til 18 md

meeen hvad nu hvis alle skriver at jeg sangtes kan arb ?? kan kommunen så bare stoppe min kontanthjælp ?

tror ikke at det sker selvfølgelig for jeg HAR jo smerter 24/7 men er bare lidt pessimistisk ;o((( og død bange for at jeg bliver kastet ud i noget jeg ikke kan klare?
kiwimor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-07-2012, 21:14   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nej, de kan selvfølgelig ikke bare stoppe din kontanthjælp. Din kontanthjælp stopper først den dag du har fundet jobbet (eller gifter dig i mellemtiden)

Og indtil videre er der jo ikke rigtig nogen tegn på at du får et arbejde, såååå.....kontanthjælpen fortsætter.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-07-2012, 21:33   #3
kiwimor
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2011
Lokation: herlev
Indlæg: 108
Styrke: 13
kiwimor er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Nej, de kan selvfølgelig ikke bare stoppe din kontanthjælp. Din kontanthjælp stopper først den dag du har fundet jobbet (eller gifter dig i mellemtiden)

Og indtil videre er der jo ikke rigtig nogen tegn på at du får et arbejde, såååå.....kontanthjælpen fortsætter.
1000 tak for svar ..puha
kiwimor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-07-2012, 23:10   #4
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Du vil stadig være berettiget til kontanthjælpen.. så længe du medvirker til afklaring og gør det de foreslår.

Hvis de foreslår noget du ikke magter, kan din læge sygemelde dig.. de kan ikke bare tage kontanthjælpen.
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Stoppe sygedagpenge siffeline Alt det andet 31 24-01-2011 17:09
Tjener på at stoppe sygedagpenge.... Zastrow Politik og Samfund 2 01-03-2010 10:39
LO vil stoppe aktiveringscirkus Webmaster K10 Nyheder 0 21-01-2010 12:40
tjae -kan de stoppe min dagpenge lund66 Alt det andet 8 17-12-2009 11:00
Kan de stoppe mine sygedagpenge? Camille De Unge 7 25-06-2009 19:33




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension