K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-07-2012, 22:53   #1
Tanjuda
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2011
Indlæg: 36
Styrke: 14
Tanjuda er ny på vejen
Jeg troede aldrig det kunne lade sig gøre:(

Jeg er 31 år og har haft ondt i ryggen i ca. 10 år. Kronisk i ca. 4-5 år. Har været sygemeldt i godt 2 år. Mine sygedagpenge blev stoppet for 16 mdr. Siden og jeg har siden da fået INTET, fordi jeg er gift... Vi har 2 små børn, hus og nu er albaer brugt. Lige nu bruger vi af vores efterløn. Er så bitter over at deres afgørelse skal smadre vores familie og ødelægge mig mere både fysisk og psykisk....

Har fået endeligt afslag fra BAN i SDP sagen

Det hele ser sgu lidt håbløst ud...
Tanjuda er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2012, 23:17   #2
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tanjuda Se meddelelser
Jeg er 31 år og har haft ondt i ryggen i ca. 10 år. Kronisk i ca. 4-5 år. Har været sygemeldt i godt 2 år. Mine sygedagpenge blev stoppet for 16 mdr. Siden og jeg har siden da fået INTET, fordi jeg er gift... Vi har 2 små børn, hus og nu er albaer brugt. Lige nu bruger vi af vores efterløn. Er så bitter over at deres afgørelse skal smadre vores familie og ødelægge mig mere både fysisk og psykisk....

Har fået endeligt afslag fra BAN i SDP sagen

Det hele ser sgu lidt håbløst ud...
Føler sgu med dig Tanjuda; er man ikke syg efter sådan en omgang, ja så bliver man det nemt. Håber, snart der dukker en mere meningsfyldt løsning op for dig og din familie.
Held og lykke
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Man skal aldrig sige aldrig - FP efter 2013-regler Jasv Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 21-05-2013 22:05
nu troede jeg ikke det kunne blive meget værre- kandelsdorff Alt det andet 8 10-01-2012 09:04
Bevilling af Fleks og flytning til anden kommune, kan det lade sig gøre... Lotte222 Spørgsmål ang fleksjob 12 19-07-2010 23:08
Troede lige Heidixxx Alt det andet 9 02-12-2009 10:09
Det kan lade sig gøre!!!!!!!!! Bea Din historie 4 13-02-2007 20:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension