K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-06-2012, 14:26   #1
søstjernen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2012
Indlæg: 10
Styrke: 12
søstjernen er ny på vejen
Thumbs down Ang. Partshøring & Resourceprofil.

Kære Alle!

Jeg håber I kan hjælpe mig med et par spørgsmål ang. partshøring & resourceprofil. ( vedr. ophør af sygedagpenge)
Må sagsbehandleren gerne ringe dagen før og indkalde til møde, og når man så møder op den efterfølgende dag, bliver resource profilen smækket på bordet og man får 10 min til at komme med indvendinger, og derefter bliver man oplyst om mødet i virkeligheden er en partshøring, hvilket man ikke blev oplyst om da man modtog opkaldet dagen forinden. Dermed var muligheden for at få en bisidder med ikke eksisterende. er der nogen der ved hvor man kan finde nogle regler omkring hvorvidt dette er tilladt eller ej? Modtager meget gerne links :-)


På forhånd tak, mvh. Søstjernen
søstjernen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-06-2012, 15:24   #2
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
SØSTJERNE

jeg ville ihvertfald blive sur på min sb...hvis hun indkalder til en ting og så nmødet har et andet formål..det er frækt
jeg vil sørge for at få et referat af møde og gerne aktindsigt mht hvad vedkome skrev da du blev ringet op og indkaldt..for at se hvad planer sb-en faktisk havde m.mødet
alt med paragrafer må du vente på..det har jeg ikkke forstand på..

vil bare gi et kram

stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-06-2012, 15:28   #3
søstjernen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2012
Indlæg: 10
Styrke: 12
søstjernen er ny på vejen
...

Havde intet fået af vide om det var en partshøring, desuden havde kommunen allerede inden parthøringen truffet beslutningen om ikke at forlænge mine sygedagpenge - hvad er så formålet med en partshøring hvis der allerede er truffet beslutning? Det fremgik bagerst i min resourseprofil at mine sygedagpenge ikke ville blive forlænget, og den var allerede skrevet før mødet???
søstjernen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-06-2012, 15:34   #4
tumnus
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2007
Indlæg: 696
Styrke: 18
tumnus er ny på vejen
Det er frækt, jeg har oplevet noget lignende mens jeg sygemeldt fra mit fleksjob.Jeg blev kaldt til opfølgningssamtale, blev mødt af to for mig nye sagsbehandlere

De havde gjort papirer klar til virksomhedspraktik, og ville jeg underskrive ville mine sygedagpenge stoppe. Jeg vidste desværre ikke det jeg ved i dag - for så havde jeg ikke skrevet under

Du skal ikke godkende ressourceprofilen, hvis man ikke er 100%enig i det der står, og man ikke selv har tilføjelser.

Jeg har brugt at sige at jeg kognitive problemer pga. mine kroniske smerter skal have den hjem til gennemlæsning -det har jeg så fået
tumnus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-06-2012, 23:42   #5
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
du skulle minimum have haft 8 dage til partshørring, af dels ressourceprofil, dels sygedagpengestop.

Kontakt din fagforening, hurtigst mulig!

Vh Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fejl i resourceprofil til §17 partshøring Teletrold Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 29-03-2013 10:11
Resourceprofil 5dia Alt det andet 4 22-11-2010 00:15
Resourceprofil Ragdoll Alt det andet 11 01-10-2009 09:57
Resourceprofil duedal Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 23 28-01-2009 14:12
resourceprofil søs Dit og Dat 1 14-05-2008 00:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:25.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension