K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-04-2012, 12:04   #1
dobar
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-11 2009
Indlæg: 577
Styrke: 15
dobar er ny på vejen
Tillykke Enhedslisten BRAVO

http://jp.dk/opinion/breve/article2746065.ece
dobar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2012, 15:11   #2
panti
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2011
Indlæg: 153
Styrke: 13
panti er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af dobar Se meddelelser
fantastisk - jeg jubler :-)
panti er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2012, 15:58   #3
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.748
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Ja, det må vel få.....

S og SF til at stoppe op, i nogle få sekunder, og tænke lidt over tingene.

Jeg tillader mig, at sige tak til Torben Lund, som altid på sin egen rolige og kultiveret måde, har vist interesse for de svageste.

Med venlig hilsen

Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 13-04-2012, 18:34   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
EL har ikke sagt endeligt at de ikke vil stemme for den næste finanslov...de har kun truet med det...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2012, 20:43   #5
halse
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2008
Indlæg: 883
Styrke: 17
halse er rigtig godt på vej
Jeg tror ikke på truslerne.
Johanne Schmidt-Nielsen og Frank Aaen , har for gode personlige relationer til mange af regeringsmedlemmerne , muligvis gælder det samme for Per Clausen.

Presset skal i givet fald komme fra den nye garde af folketingsmedlemmer , der endnu ikke er blevet fedtet for meget ind i Christiansborgs nedbrydende politiske kamerateri.

Hvis jeg ellers husker ret , har hovedbestyrelsen vetoret ved finanslovsforhandlingerne.
Man kan selvfølgelig også håbe de tør gå mod folketingsgruppen , men jeg tvivler.

Sidst redigeret af halse; 13-04-2012 kl. 22:27. Årsag: stavefejl
halse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2012, 21:55   #6
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Du har ret i at de har vetoret...hovedbestyrelsen...Halse..

Da Stine Brix sad i deadline og blev spurgt ind til om de nu også mente deres trusler....der sagde hun at det jo altid i sidste ende kom an på en samlet beslutning....Læs...de mener det ikke...

Skulle de også vælte regeringen...og for at få hvad....en ny blå regering tilbage.....det tror jeg næppe...

Regeringen ved det jo...så EL kan true herfra og til dommedag...det vil ikke ændre på noget som helst...

EL og deres hovedbestyrelse burde have nosserne til at gøre alvor af det...så S,SF,R en gang for alle ved at de ikke bare kan lave det de har lyst til uden at have deres støtteparti med...

Man skal jo ikke have regeringsmagten for enhver pris...

Jeg håber virkelig at befolkningen vil huske denne måde regeringen er på....og at de vil straffe dem hårdt ved næste valg...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2012, 23:45   #7
halse
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2008
Indlæg: 883
Styrke: 17
halse er rigtig godt på vej
Enig i ovenstående.

For mig at se er det ikke kun S og SF der skal kritiseres.
Vælger Enhedslisten at holde hånden under en regering , der fører fuldblods borgerlig politik på stort set alle væsentlige områder , skal de efter min mening også stilles til ansvar.
Jeg kunne sagtens finde på at stemme blankt ved næste valg.


Men meget kan nå at ændre sig endnu. Regeringen kan skifte kurs , ikke mindst hvis EL gør det klart , at de skal tages alvorligt.

Forstå mig ret. Jeg hverken forventer eller kræver en total omlægning af linjen.
En regering bestående af S/R vil altid fører borgerlig politik , det er jeg helt på det rene med.

Jeg vil accepterer den nuværende regering , hvis bare den er en anelse bedre end alternativet , lad os sige 10%.
Det burde EL være istand til at opnå.

Men noget tyder på denne regering , kan vise sig at blive omend endnu værre end den foregående.
halse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Enhedslisten Abraxus Politik og Samfund 1 28-02-2013 23:52
Enhedslisten Abraxus Politik og Samfund 18 07-08-2012 23:47
Bravo, Johanne! (EL) Ninja Politik og Samfund 24 05-05-2012 09:58
Enhedslisten: Nej til collagekurser ekseleven Politik og Samfund 0 13-04-2012 11:10
Enhedslisten ude af førtidspensionsreform Webmaster K10 Nyheder 0 14-03-2012 11:40




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:42.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension