K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-04-2012, 12:12   #1
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Thumbs down Mere og mere korruption og kriminalitet i Danmark.

Betjente som åbner byggefirmaer i deres før abejdskommune som betjente. Mon nogen kan se, hvordan det kan ende?.

Har man krammet på nogen i kommunen, så får man selvfølgelig opgaven med byggeinteprisen.

Alt i dette land, lugter grimt. Bare pænt på overfladen. Hvornår mon den lille mand på gulvet ser hvad der virkelig foregår?

Og ser vi det, men lukker bare øjnene? For den lille mand i dette land, får aldrig lov til at vinde over staten. Kh indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2012, 13:17   #2
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Indiansummer Se meddelelser
...Alt i dette land, lugter grimt. Bare pænt på overfladen. Hvornår mon den lille mand på gulvet ser hvad der virkelig foregår?
Jeg tror at den lille mand kan godt ser, at Danmark stinker af korruption og at dansk retssystem er ikke andet end narresut.

http://www.youtube.com/watch?v=NONnUBKcNZI

Sidst redigeret af Karo; 04-04-2012 kl. 13:36.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2012, 16:29   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Vi har haft amerikanske tilstande LÆNGE, og den slags mefiametoder bliver mere og mere populære. sådan går det når de fattige bliver fattigere, de rigere, rigere. Og den arbejdendes løn ikke svarer til de opgaver der bliver dem pålagt.

Det er nærmest naturlov!

Vi er på vej derhen, hvor kriminalitet kan svare sig og hvor det er den eneste måde at løsrive sig fra fattigdommen på.

Trist, men sandt.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2012, 19:12   #4
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Thumbs down Ræven til at vogte gæs...

Og at disse forhenværende betjente, også får deres nuværende kolleger i politiet, til at arbejde sort for sig. Jeg tror mere at når man ligger for meget magt over til staten, at man får disse tilstande?.

Hvis man hæve specifikke folk over os andre, så bliver det svært at styre disse mennesker.. Hvis man sætter ræven til at vogte gæs, hvad kan man så forvente?

Jeg vil vove den påstand, at hvis man gransker de fleste i folketinget for sort arbejde, for at fifle lidt med skatten osv.. At disse mennesker ikke er en døjt bedre end os andre, når det kommer til at spare penge kreativt

Og at hvis man spiser lørdagsmiddag med dommeren, at man nok kan finde ud af noget sådan lidt kreativt, for at undgå en dom. Eller et lille golf spil med politi direktøren kan gøre underværker.

Vi har jo set det før. Mens pøblen og dem som ikke er højt på strå, de skal fame holdes nede der hvor de høre til.

At skylde SKAT penge for en stakkels førtidspensionist, eller andre svage det kan blive en dyr fornøjelse, for ingen af dem har råd til at få gennemgået deres selvangivelse af en revisor, som dem snyder vi da bare lige

Og hvis man endelig gør modstand mod SKAT, og påstår det er galt det de har gjort, ja så trækker de sagerne ud så længe, at den lille mand giver op.

Ja jeg er træt af det her såkaldte pæne land, som bare er en ulv i fåreklæder, eller kejerens nye klæder. Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-04-2012, 12:10   #5
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
HUSk Positivt tænkende mennesker lever længere - det har også ny forskning vist.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-04-2012, 12:23   #6
nocturne
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Indlæg: 566
Styrke: 13
nocturne er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stampe Se meddelelser
HUSk Positivt tænkende mennesker lever længere - det har også ny forskning vist.
Desværre også at folk i lavindkomstgruppen lever kortere.

Men ok - det som "DE ANDRE" - "giver" ud på førtidspension,
sparer de så i folkepension.

Så der er ingenting som er så skidt, at det ikke er godt for noget
nocturne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-04-2012, 13:04   #7
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af stampe Se meddelelser
HUSk Positivt tænkende mennesker lever længere - det har også ny forskning vist.
Jeg kender mange eksempler på at det er kun noget som folk vil gerne tror på, fordi de har læst om det et eller anden sted. Oh, alle de salige historier om flytninger under anden verdens krig….

Man kan godt lulle sig ind i positive tanker hvis der findes udsigter til en forandring/ bedre fremtid om man vil.
Findes der i dag en ny, bedre verden?

Klart at det hjælper ikke at gå rund og være negativ og pessimistisk over alt og alle men jeg selv er tilhænger af at se realiteterne i øjerne og ikke at lulle mig ind i positivitetens opreklameret l….

Sidst redigeret af Karo; 05-04-2012 kl. 13:14.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-04-2012, 13:40   #8
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Karo Se meddelelser
Jeg kender mange eksempler på at det er kun noget som folk vil gerne tror på, fordi de har læst om det et eller anden sted. Oh, alle de salige historier om flytninger under anden verdens krig….

Man kan godt lulle sig ind i positive tanker hvis der findes udsigter til en forandring/ bedre fremtid om man vil.
Findes der i dag en ny, bedre verden?

Klart at det hjælper ikke at gå rund og være negativ og pessimistisk over alt og alle men jeg selv er tilhænger af at se realiteterne i øjerne og ikke at lulle mig ind i positivitetens opreklameret l….
Karo... der er dine realiterer og så er der vi andres..

Jeg forsøger også at leve positivt.. og meget realistisk.. men jeg kan slet ikke se alle de skræmmebilleder som I maler op her i denne her tråd..

Jeg går ud fra at du ikke levede under anden verdenskrig ... og som jeg læser dit indlæg, så finder du alle de ting som bliver beskrevet af rædsler fra den tid .. usande!!

@ Indiansummer ..
Jeg kunne godt tænke mig at få et par links så jeg kan læse om de betjente der får sort arbejde udført ..bare pga de engang har været ansat som politi i den og den by..
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-04-2012, 13:53   #9
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Nå …så kan jeg konkludere, at du læser mine indlæg på din egen måde, men det er ok med mig. Du ved.... det er noget med mangfoldigheden….
Kort sagt Lunasdatter, DU forstår ikke mine indlæg, men også det er ok med mig...
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-04-2012, 14:13   #10
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Karo Se meddelelser
Nå …så kan jeg konkludere, at du læser mine indlæg på din egen måde, men det er ok med mig. Du ved.... det er noget med mangfoldigheden….
Kort sagt Lunasdatter, DU forstår ikke mine indlæg, men også det er ok med mig...
Det er muligt at jeg læser dine indlæg forkert.. men så er JEG vist ikke den eneste der gør det...

Citat:
Jeg kender mange eksempler på at det er kun noget som folk vil gerne tror på, fordi de har læst om det et eller anden sted. Oh, alle de salige historier om flytninger under anden verdens krig….
Kan man som ganske alm menneske læse det her indlæg på anden måde end at du har misforstået en del, hvad man måtte lægge liv til under Anden Verdenskrig..
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
korruption og organiseret kriminalitet i den offentlige sektor einstein Politik og Samfund 9 29-04-2012 17:14
40 år som kronisk smertepatient, orker snart ikke mere.Gode råd er mere end velkomne. Roedspaetten Alt det andet 50 02-12-2011 08:07
Mon kontrollen ikke bliver mere og mere hverdag.... Zastrow Politik og Samfund 13 22-03-2011 17:52
Det bliver mere og mere komisk, Maj-Britt Dit og Dat 3 01-07-2009 21:12
Bliver mere og mere svært at klare den MrBurns Politik og Samfund 25 06-07-2008 15:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension