K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-02-2012, 01:23   #1
Mrs.Daisy
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 28-10 2009
Indlæg: 9
Styrke: 0
Mrs.Daisy er ny på vejen
I april 2009 blev jeg indlagt akut med ambulance osv med hjælp fra min børn... Jeg var blevet lam i højre side.... Der vi kommer ind på sygehuset får jeg at vide at jeg skal "videre" fordi jeg har nok fået en blodprop eller hjernevlødning... Jeg bliver sendt videre op og jeg får taget en scanning og tilbage til stue og får at vide at det er ikke en hjerneblødning... Jeg er nu med overlæge og sygeplejerske

Tilbage på stuen bliver der tændt for en storskærm hvor en overlæg fra Odense univiersitst er med på.... Der bliver lavet flere undersøgelser og lægen fra Odense giver sin samtykke til at jeg kan få Tembolyse... Det står også i mine jornaler....

Toambolysen hjælper stille og rolig kan jeg igen løfte min højre arm og næsten var det en helt ok med højre ben... Efter indlæggelse bliver jeg sendt videre til genoptæning... Og det går jo godt....

Imellem tiden går jeg til undersøgelse for at finde ud af hvorfor jeg har fået min blodprop... Alle undersøgelser giver ingen grund.... Jeg bliver så sendt videre til neropsykolog undesøgelse fra... Her for jeg så at vide at min blodprop er nok med sikkerhed stress

Der kommer der så frem at jeg er væsentlig træt (da jeg havde været der 1og en times tid blev jeg sendt afsted for min træthed var meget åbenlyst af psykologen og jeg kunne komme tilbage efter et par timer så undersøgelsen kunne blevet lavet færdig) jeg kommer så tilbage efter hviletid...9