K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-02-2012, 17:47   #1
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
ACTA Ambassadør undskylder underskrift

Citat:
Hun er ked af, at hendes underskrift står på den ACTA-traktat, der blev underskrevet for kun en uge siden.

Helena Drnovsek Zorko er Sloveniens ambassadør i Japan, og hun underskrev dokumentet på vegne af den slovenske regering. Siden er hun blevet bestormet af vrede og bekymrede folk, der har sendt hende emails eller beskeder på Facebook. I et ærligt indlæg skriver hun nu, at hun heller ikke er sikker på, at det var en god idé at underskrive dokumentet.

"Jeg underskrev ACTA på grund af skødesløshed, fordi jeg ikke har været opmærksom nok. Jeg har ganske simpelt ikke koblet den aftale, som jeg havde fået besked på at underskrive, med det faktum, at den ifølge min egen private overbevisning kan være med til at begrænse eller stoppe engagementet på det største og mest betydningsfulde netværk i menneskets historie - og jeg har måske dermed været med til at begrænse fremtidens muligheder for vores børn," skriver hun.
Kilde: http://www.comon.dk/art/213396/ambas...a-acta-traktat

Sjovt som først folk tænker over hvad de har gjort når de bliver bestormet af sure og vrede mennesker...

Det ser sørme ud til at det kan hjælpe når folk går i aktion og går til myndighederne...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2012, 18:05   #2
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Krokodilletårer og den hendes undskyldning kan ikke bruges til noget som helst.

p.t. Jeg tænker faktisk også på om alle blive kogt i den samme suppe, eller måske en lille gruppe på sådan ca. 10% af klodens befolkning få alligeved lov til at forsat bevare den frihed som vi kender den i dag.
Det er jo muligt ren praktisk……

Sidst redigeret af Karo; 04-02-2012 kl. 18:12.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2012, 20:07   #3
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
GU filand i djævlan havde hun det, det har været diskuteret i en indtern gruppe inden underskrivelsen, hun kunne farmer bare have åbnet ørerne, da modstanderne ytrede sig, det ER blevet sagt, så jeg i nyhederne for noget tid siden hvor 2 af de debatører der deltog i debatten før underskrivelsen var til stede (sjovt nok fik modstanderen ikke meget taletid, og blev konstant afbrudt af nyhedsværten, især de gange han forsøgte at komme ind på konsekvenserne ifb med bla privat brug af linkning, og de 3 af gangene afbrudt med at det er uhe så godt for nu må face jo ikke længere)

Så hun kan edder mame rande mig et hvis sted og stoppe hendes undskyldning der hen hver der aldrig kommer lys.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2012, 10:45   #4
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.748
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Intern ACTA-splid i S og SF

http://www.b.dk/politiko/intern-acta-splid-i-s-og-sf

"Mens SFs handelsminister og Socialdemokraternes IT-ordfører taler varmt for ACTA-traktaten, er partiernes medlemmer af Europa-Parlamentet dybt bekymrede for handelsaftalens konsekvenser."

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 05-02-2012, 12:55   #5
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Alt det som blive besluttet bag ens ryg men vedrører en, er suspekt. At skrive under traktaten havde sin pris, for dem som skrev under og nu for os andre…..

Alt har sin pris og alt kan sælges, fordi alt drejer sig i sidste ene kun om penge, om vi kan li det eller ej.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2012, 19:47   #6
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
http://www.b.dk/politiko/intern-acta-splid-i-s-og-sf

"Mens SFs handelsminister og Socialdemokraternes IT-ordfører taler varmt for ACTA-traktaten, er partiernes medlemmer af Europa-Parlamentet dybt bekymrede for handelsaftalens konsekvenser."

Hilsen Peter
Man kunne godt en gang i mellem ønske det gamle SF tilbage... synes ikke rigtigt den blå farve klæder dem
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Journalister-Støtte Acta eller ej Webmaster Politik og Samfund 2 08-02-2012 10:35
Så er ACTA underskrevet af danmark keld60 Politik og Samfund 18 02-02-2012 23:37
ACTA Karo Politik og Samfund 9 27-01-2012 12:38
Kommune undskylder manglende visitering til fleksjob zuza Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 3 11-04-2008 11:16
Undskylder lige majs Dit og Dat 7 02-04-2007 13:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension