K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-01-2012, 14:37   #1
einstein
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-01 2012
Indlæg: 175
Styrke: 13
einstein er ny på vejen
Angry Ministeren vildleder os igen!

Under der sidste samråd indrømmede ministeren (karen hækkerup) at retningslinierne for lægekonsulenter ikke er retligt bindene dvs. at de ikke kan bruges til en fis.og dermed at vi er blevet vildledt i årevis MEN hun sagde at man kan jo klage og klage hun sagde det flere gange på samrådet at man kan klage hvis en lægekonsulent går over stregen MEEN det er IKKE rigtigt for i beskæftigeselsankenævnet har de sørma også lægekonsulenter der sidder og forfalsker ens lægeoplysninger så nævnet kan give afslag på FTP. og det sagde ministeren ikke noget om dvs. at ministeren direkte talte usandt på samrådet d10.jan.og vildledte os igen

H V A D FA N D E N FOREGÅR DER I HOVEDET PÅ VORES LATTERLIGE POLITIKKERE SIDEN DE VILDLEDER OG FLERE GANGE I TRÆK!
einstein er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2012, 16:06   #2
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.759
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Det er sjældent at jeg personligt....

giver ret i så hårde udfald imod politikerne.

Men her har du ret kære Einstein, her mangler de fuldstændig viden om KONSEKVENSEN af deres manglende indgriben i så alvorlige sager.

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 18-01-2012, 18:56   #3
Nucca
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2010
Lokation: Aalborg Kommune
Alder: 40
Indlæg: 182
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Nucca er ny på vejen
Jeg skrev en mail til Finn Sørensen, EL, om den problemstilling, at det ikke hjælper at klage til BAN (også fordi de i visse kommuner styres af samme rådmand, som styrer jobcentrene, og som i hvert fald i Aalborg Kommune ikke er interesseret i at tildele fleks og førtidspension til NOGEN), og at man bør se BAN nærmere efter i sømmene, men han gav mig et sandt politikersvar, og dermed intet løfte om at huske dette til næste samråd.
Nucca er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
der er noget som er gået op for ministeren østerbro Politik og Samfund 4 13-01-2013 23:56
har ministeren rent mel i posen? einstein Skal kommuner ikke overholde loven? 0 29-06-2012 12:59
Spørgsmål til ministeren buster Politik og Samfund 0 17-08-2010 10:07
'Hvad mener ministeren om ..... buster Politik og Samfund 3 04-03-2010 12:25
Erhvervsvejleder-vildleder? jose Din historie 1 09-01-2009 12:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension