K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-12-2011, 20:50   #1
mortilm
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-05 2010
Lokation: østjylland
Indlæg: 38
Styrke: 14
mortilm er ny på vejen
tid til historien

Jeg takker mange gange for alle jeres svar

Nu er det vidst tid til at fortælle hvad der ligger til grund for alle mine spørgsmål.

Personen jeg spørger på vegne af er opereret i højre skulder 2 gange gr en sprunget supraspinatus sene i skulderen. Efter første operation sprang senen igen under genoptræningen, hvilket først blev opdaget da han på eget initiativ opsøgte et privathospital og blev mr-scannet. Ny operation - hvor det dog på forhånd var givet at chancen for et godt resultat var max 50 %. Grundet mange, mange smerter og kraftig nedsat bevægelighed føler han at han er NØDT til at lade sig opererer. senen bliver sat på og armen fixeres igen i 6 uger. Efter 6 uger kontrol hvor det ved scanning konstateres at senen på men at det kun er et spørgsmål om tid inden den springer igen. Senen er meget ødelagt og flosset. Genoptræning starter i varmtvandsbassin og der er indtil videre overhovedet ingen fremgang. Der er konstante smerter, armen kan løftes 50 grader, 0 graders udaf-rotation. Sidste kontrol på privathospitalet var klokkeklar - intet job fremover hvor armen løftes mere end 50 grader, ingen løft, skub, træk osv - og hensynstagen til venstre skulder som bære kraftige tegn på overanstrengelse. Derudover generelt intet skulderbelastende arbejde.
Hvad der fremover kommer til at ske vides ikke - sagen ligger ved lægekonsulenten og på onsdag kommer der endnu en status fra den fys der varetager genoptræningen.
En skulder der ikke kan løftes, konstante smerter fra skulder til albue, en skulder der ikke kan roterer osv - hvor er man påvirket i det daglige.
Vi må se hvor sagen ender og ser frem til hvad fys kan konstaterer på onsdag og så er det nok bare at vente på at lægekonsulenten kommer med et udspil. Der har endnu ikke været foretaget arbejdsprøvninger/ praktikker osv - da han siden sygemeldingen startede 4.april enten har været ny-opereret, eller under genoptræning.
Fra skaden sker 8.1.11 til operationen 4.4.11 kan manden passe sit job - dog med gener, smerter og bøvl, - hvor det efter operationen kun er gået en vej - ned af bakke
mortilm er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
En lykkelig ende på historien? Peppe Det er da strengt ! 5 26-01-2012 21:23
Starten på historien starter nu ..... S+T Din historie 5 20-06-2010 09:42
Min scheuermann og historien bag. (hjælp) Bali Dit og Dat 11 09-06-2010 13:09
Historien om Aalborg kommunes mishandling af mig Vivi Bech Din historie 14 27-08-2009 10:44




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension