K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-11-2011, 04:49   #1
Maja44
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 09-09 2009
Indlæg: 469
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Maja44 er ny på vejen
Smile Aktindsigt igen igen :)

Hey Alle

Da vi nu er flyttet til en ny kommune, vil den nye kommune gerne have alle papirer fra den gamle kommune, før de vil tildele min søn (16 år) en socialrådgiver.
For at få de papirer frem så hurtigt som muligt vil jeg søge aktindsigt i gammel kommune. Men her den anden dag læste jeg et eller andet om at man skulle skrive noget specielt på hvis man ville være sikker på at få det hele med? og jeg kan ikke huske hvad det var - hjælp.

Og så ved jeg faktisk ikke hvilke afdelinger på den gamle kommune der ligger inde med papirer på min søn. Han er handicappet, men det har kommunen ikke altid villet anerkende (på trods af diagnose allerede som 1 årig!).

Desuden vil jeg også gerne have aktindsigt i mine egne ting, men ved heller ikke noget om i hvilken afdeling de ligger.
bla pgra kommunesammenlægningen er jeg i tvivl om hvem jeg skal bede om aktindsigt hos? for at være sikker på at få det hele med?
Please - nogen der kan hjælpe ?
Maja44 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-11-2011, 08:18   #2
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Jeg benyttede denne, og blev ringet op fra kommunens økonomiafdeling, hun ville lige høre, om jeg også var interesseret i de ting hun havde liggende, for jeg havde jo bedt om alt.

http://www.k10.dk/media/skema/aktindsigt.pdf
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-11-2011, 11:52   #3
Maja44
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 09-09 2009
Indlæg: 469
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Maja44 er ny på vejen
tak for svar

problemet er bare at min gamle kommune er mildt sagt meget underlige og meget langsomme, så jeg er helt sikker på at jeg ikke bliver ringet op af dem. Så jeg skal altså skrive en aktindsigt der omhandler ALT fra ALLE !
Maja44 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-11-2011, 15:11   #4
Maja44
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 09-09 2009
Indlæg: 469
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Maja44 er ny på vejen
Smile

nå fik sendt aktindsigt afsted, både til gammel kommune og til gammel læge, er meget spændt på at se hvad der dukker op

Sendte via email, og fik straks (pr automatik) bekræftelse på at den var modtaget i kommunen
Maja44 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-11-2011, 19:12   #5
Mureren
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 09-09 2010
Lokation: Ringsted
Indlæg: 4
Styrke: 0
Mureren er ny på vejen
Aktindsigt

Jeg synes denne er god som udgangspunkt http://www.k10.dk/media/skema/aktindsigt.pdf

Men jeg har rodet lidt med den så man kun skal udfylde fælterne med relevante oplysninger.

Jeg håber at der er andre som kan få glæde af den. Jeg manglede selv sådan en da jeg søgte aktindsigt. Den vil være lidt nemmere at gå til hvis man ikke har det store overskud.

Ønsker ALLE det bedste herinde
Vedhæftede filer
Filtype: pdf Aktindsigt Formular.pdf (48,7 Kb, 323 visninger)
Mureren er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Madam Uden for rækkevidde igen igen Webmaster Politik og Samfund 9 04-02-2013 13:49
har måtte aflyse igen igen (lidt klynk) ace dk Din historie 8 26-06-2010 21:53
Borgere med handikap snydt i årevis (København igen-igen) Morgause Politik og Samfund 1 07-09-2009 09:45
Aktindsigt igen igen THJ Alt det andet 9 23-06-2008 08:05
Odense igen, igen... de kan ikke læse zuza Skal kommuner ikke overholde loven? 2 20-03-2008 18:29




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension