K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-09-2011, 11:22   #1
Dysis
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-08 2011
Lokation: assens
Alder: 36
Indlæg: 61
Styrke: 13
Dysis er ny på vejen
smertedagbog?

Hvordan skriver i jers smertedagbøger? Jeg skal skrive dagbog nu, så min sb kan se jeg faktisk har smerter, for åbenbart har jeg ingen.. Jeg er jo for ung...
Dysis er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-09-2011, 11:42   #2
Basco
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Alder: 60
Indlæg: 69
Styrke: 14
Basco er ny på vejen
Jeg skrev jobdagbog og i den skrev jeg tal ind for smerter inden da havde jeg sørget for at både min læge min jobkonsulent og min sb havde det samme skema som jeg så vi forstod det samme med tallene, jeg brugte dette skema http://www.k10.dk/media/skema/smerteskema.pdf
redigeret lidt så det passede til min form for smerter også min læger var meget glade for det , for det er jo ikke sikkert at vi forstår det samme ved smerter ...
Basco er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-09-2011, 13:08   #3
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Basco Se meddelelser
Jeg skrev jobdagbog og i den skrev jeg tal ind for smerter inden da havde jeg sørget for at både min læge min jobkonsulent og min sb havde det samme skema som jeg så vi forstod det samme med tallene, jeg brugte dette skema http://www.k10.dk/media/skema/smerteskema.pdf
redigeret lidt så det passede til min form for smerter også min læger var meget glade for det , for det er jo ikke sikkert at vi forstår det samme ved smerter ...
Det var også ca. hvad jeg gjorde, og jeg brugte denne model af dagbog:
http://www.k10.dk/showthread.php?t=9...ghlight=dagbog
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-09-2011, 17:19   #4
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
jeg har haft kigget på det skema med smertebeskrivelse og syntes det er lidt svært at sætte rigtigt tal på..

jeg tænker der jo også er forskel på smertetærskel og smerteopfattelse.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-09-2011, 21:18   #5
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Huldra Se meddelelser
jeg har haft kigget på det skema med smertebeskrivelse og syntes det er lidt svært at sætte rigtigt tal på..

jeg tænker der jo også er forskel på smertetærskel og smerteopfattelse.
Du bør nok rette den til, så den passer på din smerte-oplevelse, der er jo forskel på, om man f.eks. har ondt i hovedet eller i foden.

Jeg har ført hørt en person påstå, at have smerter til et 9-tal, på en smerteskala fra 1 - 10, men øøh altså, personen var da i stand til både at gå og cykle.

Det vigtigste er nok, at man giver sb og evt. jobkonsulent en kopi af smerteskalaen, så de ved hvad man mener hvis man f.eks. skriver 8.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2011, 02:12   #6
Dysis
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-08 2011
Lokation: assens
Alder: 36
Indlæg: 61
Styrke: 13
Dysis er ny på vejen
Tusind tak alle sammen
Skal lave smertedagbog, og printe ud og lægge ved det skema
Dysis er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension