K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-06-2011, 13:06   #1
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Angry Rundbordssamtale.....

Jeg er blevet indkaldt af min SB til rundbordssamtale den 20/6, hvor egen læge, SB og kommunens lægekonsulent deltager.

Det er alt hvad der står i indkaldelsen - jeg tænker på hvad formålet er med denne samtale ???

Man bliver da en anelse nervøs, hvis det kun går ud på at jorde een, og at man skal tvinges til at raskmelde sig !!!!

Påtænker at bestille en tid ved egen læge inden, vil da godt være lidt forberedt på den samtale, og være sikker på min egen læge's opbakning, trods han sidst nævnte han ikke måtte tage parti.

Jeg er pt. sendt i 12 ugers aktivering, bestående af 6 ugers kursus og 6 ugers virksomhedspraktik
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-06-2011, 13:37   #2
Bertha65
Elsker at være her på K10
 
Bertha65s avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2011
Indlæg: 88
Styrke: 14
Bertha65 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jasch Se meddelelser
Jeg er blevet indkaldt af min SB til rundbordssamtale den 20/6, hvor egen læge, SB og kommunens lægekonsulent deltager.

Det er alt hvad der står i indkaldelsen - jeg tænker på hvad formålet er med denne samtale ???

Man bliver da en anelse nervøs, hvis det kun går ud på at jorde een, og at man skal tvinges til at raskmelde sig !!!!

Påtænker at bestille en tid ved egen læge inden, vil da godt være lidt forberedt på den samtale, og være sikker på min egen læge's opbakning, trods han sidst nævnte han ikke måtte tage parti.

Jeg er pt. sendt i 12 ugers aktivering, bestående af 6 ugers kursus og 6 ugers virksomhedspraktik
Hej.
Du kan vel bede om at få oplyst hvad den rundbordssamtale går ud på, så som du selv siger kan være forberedt, det har du da ret til.
Men det er lidt svært at vide med de få oplysninger du har skrevet her....
Bertha65 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-06-2011, 13:41   #3
NPH
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 10-02 2011
Lokation: Sønderjylland
Alder: 71
Indlæg: 280
Styrke: 14
NPH er ny på vejen
Hej
Tror ikke din læge kommer til den slags møder , så det er nok en god ide at tage en tur forbi ham/hende og få afklaret tingene der
hilsen
NPH
NPH er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-06-2011, 13:59   #4
viggo
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Indlæg: 436
Styrke: 13
viggo er ny på vejen
Mail

Må jeg foreslå dig at sende dem en mail, hvor at du beder dem fortælle hvad mødet skal handle om således at du kan forberede dig
Det burde være en selvfølge at man får at vide hvad at man skal til møde om
viggo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-06-2011, 14:32   #5
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Har selv prøvet denne form for samtale og kan varmt anbefale, at du selv har en bisidder med - evt. en privat betalt/fagforenings socialrådgiver, der er der for at støtte dig, så du ikke er helt alene.

Jeg fik det du af det, at der blev lagt en plan for det der skulle ske, bla. indhentelse af papirer og hvor samt hvem der skulle dette.

i dag venter jeg atter på arbejdsprøvning men ellers er mine papirer vist klar til en §18.
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-06-2011, 15:25   #6
gitte kirk
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2010
Lokation: ringkøbing/skjern
Indlæg: 52
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
gitte kirk er ny på vejen
jeg havde læge med til rundbordssamtaler......og fagforening...så var det op til arbejsgiver at aftalen en tid hvor vi alle kunne var jo også off ansat dengang
gitte kirk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-06-2011, 16:35   #7
LimoGert
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 16-04 2011
Lokation: Hørsholm
Alder: 68
Indlæg: 108
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
LimoGert er ny på vejen
Hvis ens egen læge udtaler, at han ikke må tage parti i en sag, så vil jeg personligt finde en ny læge!

Når en læge giver fremmøde sammen med sin klient, så er det for at støtte sin klient og ikke det modsatte!

Lægen får igennem sin overenskomst dækket sine omkostninger for dette møde med kommunen.

Jeg vil også anbefale dig meget kraftigt, at få en bisidder med til det møde, husk at informere din hjemkommune, at du har bisidder med f.eks. en fra din eventuelle interesseorganisation for dit sygdomsområde...

Mvh. Gert
LimoGert er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2011, 20:05   #8
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Takker for besvarelserne, har fundet en bisidder der vil tage med, og fået en snak med egen læge omkring mødet.
Håber på det bedste, mødet er imorgen så jeg er noget nervøs.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2011, 20:07   #9
Vibbe
Afhængigheds tegn af K10
 
Vibbes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-04 2011
Lokation: Sønderjylland
Alder: 58
Indlæg: 375
Styrke: 14
Vibbe er ny på vejen
Pøj pøj med mødet - lyder som om du er klar og forberedt - skal nok sende nogle kærlige tanker !
KH
Vibbe
Vibbe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2011, 20:34   #10
lund70
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-12 2010
Indlæg: 81
Styrke: 14
lund70 er ny på vejen
Hej, optag evt.mødet på din mobil !
lund70 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Rundbordssamtale med kommune og ask kao1205 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 1 26-03-2013 22:25
Rundbordssamtale farmormor Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 17-03-2013 18:52
rundbordssamtale mettemy Alt det andet 5 28-09-2012 22:21
Rundbordssamtale? hla72 Alt det andet 6 21-08-2009 21:42




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension