K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-07-2007, 07:55   #1
vonsyld
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 19-03 2007
Lokation: Horsens
Indlæg: 21
Styrke: 18
vonsyld er ny på vejen
om min arbejdsprøvning og tek for hjælpen til dem der har støttet mig til nu

ja så blev jeg færdig i arbejdsprøvning og er havnet på 18 ½ time det sidste møde med jobkonsulenten gik fint , da jeg havde en samtale med hende ca 10 dage før , hvor hun kunne se i min dagbog at jeg havde haft svært ved at hun havde prøvet at presse mig op på 20 timer , hun fik jo ikke held til .
hun er nu tilfreds med det jeg har udrettet men jeg får ikke svar får i aug da min sagsbehandler har ferie 1 - 20 juli og vejleder holder ferie fra på fredag .
da hun var til det sidste opfølingsmøde , blev der spurgt fra lederen fra Tøj og sko om jeg måtte blive længder , så jeg er nu i praktik i denne uge og hele aug.
jeg fik jo også lov til at holde ferie i uge 28 og 29 men havde ikke fået nogen sedel på det fra min sagsbehandler , så jeg skrev inden jeg bestilte flybilleter at jeg holdt ferie fra 12 juli -26 juli og der sendte hun en mail retur med god ferie når du kommer der til .
måden jeg fik klaret det med ferie på var at jeg var nede ved hende og få underskrevet mit gamle feriekort de ferie penge har man jo lov til at få udbetalt . og ved samme lejlighed forspurgte jeg hende om hvor lang tid der ville gå inden jeg fik svar på fleks jo hvis jeg var i arbejdsprøvning i 8 altså til 25 maj - her lød svaret 14 dage og så spurgte jeg hvis jeg var i 13 uger også 14 dage så var det jeg fortalte hende at vi så var henne ved 1 juli og om hun ikke skulle have ferie , jo fra 1 - 20 juli , så spurgte jeg hende om jeg så bare skulle gå og glo imens , ja fraktisk for der sker jo ikke noget med min sag imens, så var det hun sagde at jeg kunne holde ferie , men jeg fik intet på det. men så skrev jeg en e - mail så vidste jeg jo at hun nok ville svare og rigtig nok, jeg jeg holder jo da ellers fra sidst i uge 28 til sidst i 30 det er lidt forskudt i forhold til det hun sagde .
så nu håber jeg bare at det bliver at jeg visiteret til fleks job.

Kan du have en god sommer
vonsyld er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-07-2007, 10:31   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: om min arbejdsprøvning og tek for hjælpen til dem der har støttet mig til nu

Hvor er det godt at se at det er faldet på plads for dig tillykke med det, så krydser vi alle finger for at det slutter af med et fleksjob.



Her er den første tråd hvor vonsyld skriver om sin arbejdsprøvning
kortlink.dk/k10/3zs9

Og vonsyld tak for at du lige tog dig tid til at fortælle hvordan det går dig

Rigtig god ferie og prøv at koble af fra tanker om fleksjobbet
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
tak for hjælpen skovbak Alt det andet 1 30-01-2013 17:40
Tak for hjælpen K10.dk Dikal80 Dit og Dat 4 07-12-2012 10:02
Tak for hjælpen Rio Er det overhovdet til at få fleksjob? 6 22-02-2012 09:02
VC støttet af DF fremsætter nyt lovforslag i kommende folketingssamling. TimeGuest Politik og Samfund 13 18-08-2010 13:42
Hjælpen pist væk! buster Politik og Samfund 4 11-05-2010 17:15




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension