K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-11-2010, 13:31   #1
paw thomsen
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2009
Indlæg: 148
Styrke: 16
paw thomsen er ny på vejen
Løkkes tale på Venstres landsmøde.

Jeg har lige siddet og set lars løkkes tale på venstres landsmøde i fjernsynet.

jeg har måske ikke lyttet så meget efter hvad han sagde, da man ved det er løgn og skønmaleri alligevel. så jeg kunne koncentrere mig om andre ting, og der skete virkelig mere spændende ting i den tale end bare politik.

der sad i bagrunden i højre side af billedet en ung mand med ufrivillige ansigtsbevægelser og det er der i sig selv ikke noget mærkeligt i, da det afspejler et nuanceret billede af de mennesker der bebor dette samfund.

under halvdelen af talen sad han og stjal min opmærksomhed, da han var mere interresant end lars løkke og hans pladder.

men pludselig var han væk. de drejede simpelthen kameraet så statsministeren røg helt ud i venstre side af skærmen og der igen kun var "almindelige" Jakkesætsklædte spidsborgere i baggrunden.

Næste gang der blev skiftet billede var løkke igen i centrum, men kameraet havde panoreret ind så man ikke længere kunne se den unge mand.

nu sidder jeg og tænker over symbolikken i det der skete. for det er jo det venstre står for. Et renskuret nazisamfund hvor der kun er plads til de der er med til at opretholde den pæne facade.

Om den unge mand fik lov til at blive siddende eller om han blev deporteret til det nordlige bornholm vides ikke, men en ting er sikkert. Han passede ikke ind i det perfekte billede af en perfekt statsminister og hans perfekte vælgerskare i baggrunden. hilsen paw

Sidst redigeret af paw thomsen; 06-11-2010 kl. 14:00. Årsag: Stavefejl
paw thomsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-11-2010, 13:41   #2
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
mon ikke der var en grund til han var der de er sgu så snue de røvhulder til politikers spin doctor

jeg må være ærlig lige meget hvem det er om det er lars eller pia eller helle eller willy så er jeg sgu ved at brække mig af det **** de love man ved aldrig sker
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Løkkes vej er brugerbetaling L.S. Politik og Samfund 32 24-11-2012 02:04
venstres nye våben mod EL østerbro Politik og Samfund 10 13-07-2012 18:36
Minister åbner for Venstres pensions-krav Webmaster K10 Nyheder 0 27-04-2012 17:40
Venstres tumleplads Maj-Britt Politik og Samfund 0 28-08-2008 17:49




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension