K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-10-2010, 12:55   #1
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Stifinderen

en daghøjskole i Randers.....Nogen der kender til den ?

Efter at have været i arbejdsprøvning i 2 år samme sted...har kommunen nu fundet ud af,at der skal en anden afprøvning til.

Valget mellem stifinderen eller markmann...kender ikke til nogen af dem.

Der køres på vægttab og rygestop...så i den forbindelse har jeg fået en tid hos lægen....med henblik på en fedmeoperation...

Efter stofskiftet er kommet på plads for ikke så lang tid siden går det lidt bedrer med at styre vægten....så den ikke stiger.

§ 34 har h*n haft tid til at lave..læse lokalaviser....scanne ind og printe 7 a4 sider ud med lejligheder....men medicinbevilling og tandlæge....har der ikke været tid til.

Det ganske godt gået ikk...

Min § 34 er gået helt i koks....efter sagsbehandkler der er syg...og en sprit ny uddannel har overtaget imens...så i september fik jeg ikke §34 på grund af fler misforståelser.....og de papir jeg sendte til dem ikke kunne bruge's.

Kan ike printe ud...har ingen blæk og....først da jeg får at vide der en anden der har overtaget min sag...spørger jeg om det måske så var muligt at maile dem.

Nååe ja...det havde h*n da ikke lige tænkt på.

Den anden siger at man kan afleverer i borgerservice....vil så være en køretur på ca 30 km....ialt......det er jeg ikke så glad ved....da jeg har nogle dumme dage og meget ondt.

Så siger vedkommende...Hvordan vil du så får det herud....sidder og glor ret bøvet på min telefon.....og får så sagt...at så vidt jeg ved så findes der stadig frimærker...postkasser og et postvæsen.

Nåååe ja...havde h*n da ikke lige tænkt på.

Har ogs¨søgt tandlægehjælp....blev sendt til tandlægekonsulent en mandag...som sendte sit svar til kommune torsdag...det godtkendt fra vedkommende...nu skal den ene økonomiske sagsbehandler så behandle den sag færdig.

Medicinbevilling udløb i sidste månede.....skulle så atter sende dokumenter som til § 34....og tandlæge....det er bare ikke helt de samme....for nu vil de også have andre ting dokumenteret..såsom bil...der vil hun have en salgsvudering.

Min § 34 er nu sat yderlig ned....da h*n har fundet en lejlighed på 1 sal ca 45 km hvor jeg bor nu...altså i en helt anden by...så det er hva den lejlighed koster der sat § 34 efter.....med virkning fra D 1-11-2010

Jeg fatter ikke en skid...og er smæk forvirret.
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25

Sidst redigeret af Jøsses; 30-10-2010 kl. 13:00. Årsag: tilføjelser
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-10-2010, 13:50   #2
Solen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Solens avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2010
Lokation: Jylland
Alder: 54
Indlæg: 164
Styrke: 15
Solen er ny på vejen
Jeg har da aldrig hørt om Stifinderen.
Jeg bor ellers i Randers, men derfor behøver jeg jo heller ikke vide alt.
Solen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-10-2010, 13:58   #3
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Hej

Det kan være både godt og skidt ikke at vide alting...

Den ligger i Niels Brocks gade....ved noget der hedder Gaia.
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-10-2010, 14:15   #4
Solen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Solens avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2010
Lokation: Jylland
Alder: 54
Indlæg: 164
Styrke: 15
Solen er ny på vejen
Ok, jeg ved da, hvad Gaia er...men det hjælper jo ikke dig. Jeg håber, du får et brugbart svar fra en anden.

Mon det er den her daghøjskole. I hvert fald er det i Niels Brocks Gade. Jeg kan se, at de har et samarbejde med Norddjurs kommune.

Sidst redigeret af Solen; 30-10-2010 kl. 14:22. Årsag: Tilføjelse.
Solen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-10-2010, 22:48   #5
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Ok....har kigget på dit link og det er den skole de snakker om.

Jeg er i gang med at blive afklaret til fleksjob......hvis kommunen ellers kan stilles tilfreds og det er der ligesom lamge udsigter til.

Nu vil de have jeg skal flytte til Grenaa...fordi de har fundet en lejlighed de mener er passende og biliger end det lille hus jeg bor til leje i nu.

Så skal af med mine dyr...skifte læge som har kendt mig i 10 år...bo på første sal med vaskehus i kælder og tørrerum.

De har vist ikke tænkt over jeg hsr gigt i fingrene...så blir da ej sjovt at ska slæbe vare op på 1'ste sal...eller vasketøjet....mine skuldre har det heller ikke for godt....eller mine hofter.

I dag fik jeg så brev...at de har skåret min § 34 yderlig ned....først fra lidt over 1500,- ...så til 1176.-....og nu til 884.45.- fra D 1-11

alle udgifter har h*n sørme også regnet ud....varme...el...vand....ikke enhgang jeg ville vide hvad udgifterne til det ville blive.

Medicin bevillingen har der ikke været tid til at tage sig af.....( der skal jo læses i lokalaviserne )....ej heller tandlæge ansøgningen...hvor deres tandlægekonsulent ellers har godkendt behandlingen.

Syntes de er såååååå dygtige i norddjurs kommune.

Sorry for det lange indlæg du må stå for skud for....

Men dejlig at få lettet lidt at trykket ved at få det skrevet.
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension