K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-10-2010, 15:10   #1
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
kan leddigheds ydelsen tages fra en

hejsa igen

ville høre af når men som jeg får ledighedsydelse begrunet jer er berettigt fleks job.. og kommunene nu ser på min sag for om der er skedt endring i min situration siden 2008 hvor jeg fik til kend ledigheds ydelse.

hvis kommunen nu efter en ny arbejdsprøvning og ny lægeoplysninger mener min sag skal for pensions temet. og temet gir mig afslag kan kommunen så sige at jeg er for rask til pension men for syg til at få ledighedsydelse vider udbetalt eller kan de ikke det.

er fordi min mand og jeg ståe og gerne vil købe hus er bare så bange for at kommunen kan har så stor indflydelse på min økonomi og fra tage mig min leddigheds ydelse og at de kan fra tage mig retten til fleks job og leddighedsydelsen fordi de vil sig det ikke er mulig for mig at bestride et fleks job.

hilsen sanne
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2010, 15:42   #2
Tullee
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-12 2008
Indlæg: 199
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
Tullee er ny på vejen
Jeg blev selv visiteret til et fleksjob i år 2006 og har fået ledighedsydelse lige siden og jeg mener bestemt IKKE at kommunen kan fratage dig din ledighedsydelse så længe du selv medvirker og heller ikke hvis du skulle få afslag på en førtidspension.

Vh. Tullee
Tullee er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2010, 15:53   #3
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
hejsa tulle

og takker. ja er nok mig der er lidt bange for hvad de alt kan finde på at gøre. undersøger din kommune også din sag jevnlig og sender dig til spicial læger for hele tiden at se om du rykker dig føler lidt jeg hele tide bliver jaget men gør hvad de siger og håber det kommer mig til gode
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-10-2010, 02:17   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
de kan kun tage din ledigehedsydelse hvis du nægter at tage et job, de skal ifølge loven revurdere dig , men det der som reglen sker er at man ender med en pension hvis noget, de kan ikke ved at sende dig til læge og alt andet , satse på at få dig i ordinært hvis det er det du er bange for .. det skal kunne dokumenteres hvordan du er blevet bedre og det er jo lidt svært hvis ikke det er tilfældet

Men revurdere det skal de hele tiden gøre ellers mister de deres refusion ... nogen gør det så mere ivrigt end andre .. og når de revurdere dig så husk at få nye ting opdateret i din ressourceprofil og husk ved ændringer både i helbred og andre forhold som er i ressourceprofilen , så skal det ind i ressourceprofilen ... og det gælder især når de revurdere ...
  Besvar med citat
Gammel 30-10-2010, 12:47   #5
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Hejdien forstod jeg det rigtigt skal,nye sydon og skader noters i resurse profilen ?
Under vilken overskrift.der 12 vist

Min profil står der bare henvis til tidliger profil,så den bliver tynder og tynder det jeg underskriver sidst 7 sider.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Gode råd tages imod. (Voksenlærling?) hej Alt det andet 17 27-12-2011 20:03
hvor mange arbejsprøvninger før der tages stilling ? nille60 Spørgsmål ang fleksjob 81 15-05-2010 13:24
ud af flexjob-ydelsen avj Spørgsmål ang fleksjob 18 24-04-2010 00:29
Pasfotoet skal tages på kommunen... Ninja Dit og Dat 18 06-08-2009 13:44
kryds alt hvad i kan.. i morgen tages min sag op frhansen Alt det andet 9 06-05-2009 08:08




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension