K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-10-2010, 16:47   #1
logikeren
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2009
Indlæg: 324
Styrke: 15
logikeren er ny på vejen
KU: Handicappede er snyltere!

http://www.konservativungdom.dk/hold...id=7215&page=2

Citat:
Danmark er blevet til en snylterstat der befolkes af snyltere, såsom dig, og lobbyisterne fra Dansk Handicap Forbund.
Føj for *****! Jeg håber han får kræft i bugspytkirtlen!
logikeren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-10-2010, 18:25   #2
lola44
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 04-12 2009
Lokation: Viborg
Alder: 41
Indlæg: 165
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
lola44 er ny på vejen
#1: kun den ene, de fleste af dem burde have et ordenligt los et hvis sted, så de aldrig nogensinde glemmer det.

Fy for s.... en gang uvidende personer, det mest skræmmende er at de er medlemer i dansk politik, man kunne ønske nok så mange gange, at de fik div sygdomme og handikaps, men bare tanken om det, får mig til at få ondt af dem, så får de nok ufattelig dårlig samvittighed over at de kan have den holdning til deres med mennesker.

Håber der er nogen her på siden, der har overskudet til at fortælle dem sandheden om livet.
lola44 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-10-2010, 18:31   #3
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af logikeren Se meddelelser
Føj for *****! Jeg håber han får kræft i bugspytkirtlen!
Det kan vel ikke helt udelukkes, at der allerede er noget galt med kombattantens: hjernen ?


BTW: En fremtidig blodprop det rigtige sted i hjernen, den kan vel nemt ændre kombattantens status fra en frisk KU'er til en handicappet medborger med behov for Invalidebil-GTI (GulvTæppe Indlagt)... ?

Når (ikke: hvis) afslaget på GTI'en dumper ind i postkassen, bliver der nok endnu mere ballade ... ;-)
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-10-2010, 18:40   #4
adbib
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2010
Indlæg: 496
Styrke: 15
adbib er rigtig godt på vej
Jeg har sagt det før og siger det nu igen. Regeringen siger kun de ville hjælpe "de svage" fordi det lyder godt.
adbib er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-10-2010, 18:40   #5
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af lola44 Se meddelelser
Håber der er nogen her på siden, der har overskudet til at fortælle dem sandheden om livet.
Journalister læser givet også med her på K10 og andre steder ...

Når sådan en holdning bliver blæst ud i 18:30 TV-avisen, så bliver kombattantens mulighed for at stige op i de politiske grader givet svækket en del ...

Jeg kan ikke forestille mig, at toppen af De Konservative vil bakke kombattanten op på den politiske kampscene.
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-10-2010, 19:38   #6
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af lola44 Se meddelelser

Håber der er nogen her på siden, der har overskudet til at fortælle dem sandheden om livet.
Jeg tror desværre det vil være spild af tid.

De mennesker ser åbenbart sig selv som værende nærmest udødelige, så hvorfor skulle de dog lytte til dig eller mig.

Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-10-2010, 20:08   #7
logikeren
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2009
Indlæg: 324
Styrke: 15
logikeren er ny på vejen
Hvorfor tænker folk ikke over, at handicap også kan ramme dem selv?
Jeg vil ønske, at der var en lov der gav dommere mulighed for idømme amputation af hænder og fødder på dem der nedgører handicappede, for så kan gerningsmændene selv mærke på egen krop hvordan det er at være handicappet!

Jeg synes §266b skal strammes:

1. §266b skal indeholde et forbud mod at håne handicappede.

2. Enhver der dømmes efter paragraffen, skal idømmes en straf som belærer vedkommende om hans/hendes fejltagelse. Dvs. at nedgører man sorte, skal man selv have indsprøjtet kemikaler der gør ens hud sort, ligeså bør dem der taler om at handicappede er snyltere selv gøres handicappede!

Sidst redigeret af logikeren; 19-10-2010 kl. 20:12.
logikeren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-10-2010, 21:07   #8
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af adbib Se meddelelser
Jeg har sagt det før og siger det nu igen. Regeringen siger kun de ville hjælpe "de svage" fordi det lyder godt.
Det har du helt ret i


og de tanker der her er fremme i konservativ ungdom har jo altid været der... det er ikke noget nyt...når de så kommer videre op i herakiet forsvinder tankerne ikke... de dæmper bare tonen så ingen opdager hvad de arbejder på...
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-10-2010, 09:39   #9
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.766
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Følgende er sendt til......

Journalisterne på Kristelig Dagblad samt Stig Langvad, Dansk Handicap Forbund.

Kære Freja og Lars. Kristeligt Dagblad

Vedr Jeres artikel om os handicappede der bliver udsat for besynderlige meninger. Alene hvad KU mener tidligere og netop i skrivende stund gør Jeres artikel særdeles nærværende. http://www.konservativungdom.dk/hold...id=7215&page=2

Men det skyldes nok at ledende politikere er af den mening at vi er Gøgeunge-agtige.
http://www.k10.dk/showthread.php?t=1...ht=g%F8geunger
http://www.k10.dk/showthread.php?t=1...ight=kissmeyer

Med venlig hilsen

Peter Hansen

CC.: Stig Langvad, Dansk Handicap Forbund

Sidst redigeret af phhmw; 20-10-2010 kl. 09:45.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 20-10-2010, 10:15   #10
logikeren
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2009
Indlæg: 324
Styrke: 15
logikeren er ny på vejen
http://www.dr.dk/P3/P3Nyheder/2010/10/20/231419.htm

Citat:
En skleroseramt kvindes specialbyggede handicapbil får slået sideruderne ind. En mand i kørestol bliver passet op af en vildt fremmed i et supermarked og beskyldt for at snylte på samfundet.

Og forældrene til en spastisk dreng får af en tilfældigt forbipasserende at vide, at det er sådan nogle som dem, der er skyld i landets dårlige økonomi.

Eksemplerne ovenfor kan lyde for groteske til at være sande, men de er ikke desto mindre hentet fra den virkelige verden.
Jeg vil virkelig inderligt ønske, at alle der laver hate-crimes og hate-speeches mod handicappede selv bliver multihandicappede!
logikeren er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Handicappede er på barrikaderne Webmaster K10 Nyheder 0 02-05-2012 08:00
SU til handicappede zuza Et godt link! 0 30-08-2008 12:16
Beskæftigelsesindsats for handicappede zuza Manglen på Fleksjob 0 03-06-2008 00:01
Handicappede vil i arbejde zuza Manglen på Fleksjob 0 04-04-2008 10:12




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension