K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-10-2010, 18:56   #1
Loppen
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-04 2009
Indlæg: 69
Styrke: 16
Loppen er ny på vejen
Løkkes åbningstale

"Det er uanstændigt - per automatik - at parkere et ungt menneske med social angst på livslang førtidspension. Det er uanstændigt at parkere en ung pige med stress på livslang førtidspension. Det er uanstændigt at parkere en ung mand med misbrugsproblemer på livslang førtidspension".

Per automatik??!
Manden har vist ikke indblik i, hvordan tingene foregår i virkeligheden.
Loppen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-10-2010, 19:04   #2
S_Phoenix
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2010
Indlæg: 178
Styrke: 15
S_Phoenix er ny på vejen
Helt enig. Men det virker jo ikke. Sad og så talen, og egentligt siddet klistret til den politiske verden hele dagen.

Det så langt ude så jeg er dybt dybt rystet og ked af det, ikke mindst da jeg er en ud af mange i den gruppe - er 26.
Kæmper hver dag blot for at være her som jeg inderst inde ikke har lyst til mere , samt med det korrupte system .

Igen igen igen snakker løkke for ikke at tale om mange af de andre venstre folk som de har forstand til, for det sateme ikke en realistisk verden han er i

Igen er jeg rystet og knust suk . Fedt de kan lege med folks liv og man står magtesløs
S_Phoenix er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-10-2010, 20:09   #3
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Alt er gået galt for Løkke... der er kun førtidspensionisterne tilbage som kan give borgerlige stemmer ved en rundbarbering af pensionen...

Selvfølgelig skal den sælges som en humanitær indsats... det er da en joke der vil noget for dem der har været igennem systemets kassetænkningskarusel

men sørgeligvis er der nok nogen der ikke aner en dyt om systemets virkelighed der falder for det salgsgas
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-10-2010, 21:22   #4
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
"Det er uanstændigt - per automatik - at parkere et ungt menneske med social angst på livslang førtidspension. Det er uanstændigt at parkere en ung pige med stress på livslang førtidspension. Det er uanstændigt at parkere en ung mand med misbrugsproblemer på livslang førtidspension".

Per automatik??!
det er jo sådan alle politeker mener fp forgår mere eller mindre men sker det per automatik så er det forkert i min verden ang stress angst osv

Citat:
der er kun førtidspensionisterne tilbage som kan give borgerlige stemmer ved en rundbarbering af pensionen...
desvære ikke virkeligthedens verden i dagens danmark
Citat:
Per automatik??!
Manden har vist ikke indblik i, hvordan tingene foregår i virkeligheden.
det er måske sådan loven reglerne osv var lavet men de har fået op ake up call at det er ikke sådan i denne lille del af verden som de laver lvoe til bliver ikke overhold men hold da op jeg er glad for jeg ikke skal være med til at få regnet stykket til at gå op og ikke i mus må ikke være sjovt :P

Sidst redigeret af superkok; 05-10-2010 kl. 21:24.
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-10-2010, 21:52   #5
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af superkok Se meddelelser
desvære ikke virkeligthedens verden i dagens danmark
25% procent overpris til Løkkes højt elskede privathospitaler skrev han en ckeck up på uden at blinke... skattelettelser til de rige og en kraftig rundbarbering af de fattiges økonomi og halvvering af dagpengeperioden... det er virkelighedens Danmark... skal man da vist være fanatisk borgerlig for at bortforklare det...
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-10-2010, 21:58   #6
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Er Løkke så kedelig...
Sov Langballe eller tog han notater

http://nyhederne.tv2.dk/article/34042093/?forside
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-10-2010, 22:08   #7
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
Citat:
der er kun førtidspensionisterne tilbage som kan give borgerlige stemmer ved en rundbarbering af pensionen...

desvære ikke virkeligthedens verden i dagens danmark
nu var det jo det her jeg kometerede bare for alle får de rigtigt

Citat:
halvvering af dagpengeperioden... det er virkelighedens Danmark... skal man da vist være fanatisk borgerlig for at bortforklare det...
tja og hvad har alle de andre gjort ups ja de har ændret dagpengene mere end han har og stadig 2 år er sgu stadig lang tid ja det er sgu svære at fidne arbejde ligept jeg er selv søgt som tarmrense og grøfte graver så lang er jeg gået uden held


men stadig min mening er dem der er imod at de vil kigge fp efter i sømmene er bange måske noget at skjule eller hvad ved jeg og bare forde man går ned med stress er jo ikke = med ikke får det bedre men ofc heller ikke nogen garanti for det bliver omvendt kan ikke se det store prob i de vil kigge efter fp men det er min mening

om man stemmer social dk hk ftp eller hvad de hedder kan man se alle siders fejl så er man sgu godt på vej til at sætte ens kryds rigtigt kan man ikke se alles fejl huske hvad de andre har gjort af **** så er man en fanatiker efter min mening og jeg stemmer rød blok altid gjort og sikkert altid vil men kan stadig huske alt næsten

Sidst redigeret af superkok; 05-10-2010 kl. 22:18.
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-10-2010, 22:29   #8
Den ulykkelige
Banned
 
Tilmeldingsdato: 25-09 2009
Indlæg: 99
Styrke: 0
Den ulykkelige er ny på vejen
40 år

De taler om at ingen under 40 skal have pension,eller ihverfald ikke livslang pension.Der tales om at hvis der gives pension til folk under 40 skal den tages op igen efter 3-5 år.

Tror i at den nye reform bliver med tilbagevirkende kraft? så at dem under 40 får frataget pensionen (hvis det er det der bliver vedtaget) eller om den skal taget op selvom den er givet uden tidsbegrænsning.

Jeg er begyndt at blive nervøs,jeg har ikke lyst til at vende tilbage til DK og havne i et bistands******* med tvungen aktivering og ydmygelser.

Hilsen Jens
Den ulykkelige er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-10-2010, 22:33   #9
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Måske er det lige i overkanten at sige førtidspensionsnister har noget at skjule, hvis de er navøse.det er trosalt langt svære i dag at få tilkendt en pension.

Jeg tror altså der skal mere end ½ års strees/udbrandthed til for at få en pension.

Men når det sagt så det vel ikke nogel dårlig ide at kikke på grundlaget for en pension,eks.hver 5år,lægerne finder da nye behandlinger ind imellen,eller nogle bliver bedre til at leve med sine hanikap,så der kan ydes lidt på arbejdsmarket.
det skal så bare være opfølining på en ordenlig måde,feks.en heldbreds erklæring,det skulle ikke være nødvendigt med en tur i træde møllen igen,for at afgøre om der har været forbedringer.

Men det er nok slet ikke den tanke Løkke og de andre har.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-10-2010, 22:37   #10
S_Phoenix
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2010
Indlæg: 178
Styrke: 15
S_Phoenix er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Den ulykkelige Se meddelelser
De taler om at ingen under 40 skal have pension,eller ihverfald ikke livslang pension.Der tales om at hvis der gives pension til folk under 40 skal den tages op igen efter 3-5 år.

Tror i at den nye reform bliver med tilbagevirkende kraft? så at dem under 40 får frataget pensionen (hvis det er det der bliver vedtaget) eller om den skal taget op selvom den er givet uden tidsbegrænsning.

Jeg er begyndt at blive nervøs,jeg har ikke lyst til at vende tilbage til DK og havne i et bistands******* med tvungen aktivering og ydmygelser.

Hilsen Jens
Udfra hvad der sagt idag så når/HVIS de her ting træder i kraft om x antal tid, som det ligger lige nu og her så lyder det til at der går ret så lang tid før det bliver en realitet at der kommer handling bag de frygtsomme ord, men så kommer det ikke til at gælde dem som har fået deres FTP, men fremtidige...

Men ... det jo blot som tingene er sagt til nu, så tirsdagsanalysen, og derfra kom det frem ifølge de 2 at det på ingen måde vil træde i kraft i det første lange stykke tid, og med god chance så ikke før efter valg.. noget i den stil sagde de vidst nok, men ikke hænge mig op på det, min hukommelse er som en si grundet min situation, men ved bare jeg gav et lille bitte lettelses suk da jeg hørte det - også selvom det kun er en gisning fra et debatprogram.
S_Phoenix er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Løkkes vej er brugerbetaling L.S. Politik og Samfund 32 24-11-2012 02:04
Statsministerens åbningstale lærer53 Politik og Samfund 25 09-10-2010 21:05
Her er Lars Løkkes retoriske undvigelser! buster Politik og Samfund 3 11-05-2010 19:35
Ballade om Løkkes gamle smøger Stella Politik og Samfund 70 20-06-2008 21:13
Løkkes visne visioner Stella Politik og Samfund 0 05-01-2008 16:42




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension