K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-09-2010, 16:24   #1
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
SF melder ud: Gøgeungerne er nået til tops i dansk politik ...

http://www.sf.dk/default.aspx?func=n...iew&nlid=97185

Citat:
”Det er trist læsning, når man slår op i aviserne og ser mennesker med handicap omtalt som gøgeunger og udstillet som problemer for kommunerne”, udtaler Anne Baastrup.

”Vi skal passe meget på, at vi ikke kommer til at lange ud efter dem, der har sværest ved at råbe op og forsvare sig. Hvis vi fortsat skal have et samfund, hvor der er plads til forskellighed, er vi nødt til at tænke os om, inden vi omtaler disse borgere som ”udgiftstunge” og ”belastende for økonomien”,” udtaler handicapordføreren og fortsætter:

”Debatten har kørt siden regeringen annoncerede sin nulvækststrategi, og jeg synes, det er stærkt problematisk, at regeringen har strammet skruen så meget, at nu også tonen er ændret. I SF anerkender vi, at Danmark er i en økonomisk krise, men det er ikke rimeligt at lade de svageste grupper betale regningen, sådan som regeringen lægger op til. Derfor vil vi sammen med Socialdemokraterne tilføre socialområdet i kommunerne 1, 25 mia. kr., så de kan bevare det nuværende serviceniveau,” slutter Anne Baastrup.

Sidst redigeret af TimeGuest; 26-09-2010 kl. 16:28. Årsag: Citat tilføjet
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-09-2010, 18:51   #2
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
TAK for den udtalelse, Anne Baastrup

-og lad os ønske og håbe at netop den udtalelse bliver læst og ikke mindst FORSTÅET!
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-09-2010, 04:41   #3
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
... og 1, 25 mia. kr. øremærket til at medvirke til bevarelse af serviceniveauet over for udsatte borgere er måske værd at overveje at kaster nogle stemmer efter ved næste valg ?

Er antallet af stemmer tilpas synlig, kan det måske endda lokke yderlige mia. i den rigtige retning - hvem ved ...
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-09-2010, 07:52   #4
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Det er i de svære tider man skal kende sine venner og Anne Baastrup fra SF synes jeg altid har talt de svages sag... er ikke bare en populistisk spindoktor der styrer hende


her synes jeg så det kunne være passende at sætte et link om dem der snakker om gøgeunger og tager sig godt betalt for det...
http://epn.dk/samfund/article2195719.ece
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-09-2010, 10:24   #5
Agnes XXX
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2007
Indlæg: 453
Styrke: 17
Agnes XXX er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hexi Se meddelelser
Det er i de svære tider man skal kende sine venner og Anne Baastrup fra SF synes jeg altid har talt de svages sag... er ikke bare en populistisk spindoktor der styrer hende


her synes jeg så det kunne være passende at sætte et link om dem der snakker om gøgeunger og tager sig godt betalt for det...
http://epn.dk/samfund/article2195719.ece
Agnes XXX er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-09-2010, 10:26   #6
Agnes XXX
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2007
Indlæg: 453
Styrke: 17
Agnes XXX er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af TimeGuest Se meddelelser
... og 1, 25 mia. kr. øremærket til at medvirke til bevarelse af serviceniveauet over for udsatte borgere er måske værd at overveje at kaster nogle stemmer efter ved næste valg ?

Er antallet af stemmer tilpas synlig, kan det måske endda lokke yderlige mia. i den rigtige retning - hvem ved ...
Smid lidt ekstra oveni så vi kan få et bedre serviceniveau.
Agnes XXX er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-09-2010, 15:47   #7
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
SPIN SPIN SPIN SPIN SPIN..........

og så lige atter engang spin........

jeg syntes efterhånden der er gået lidt "leflen" i alle lejre....
det gælder om og "syntes om/holde med" osv sov........

jeg kan ikke lade være med og tænke lidt på min "partner in crime"... Doris....

jo jo ... vi er 2 ... hende og jeg ........ du og jeg emil, du og jeg....

vi .... dvs doris har kontaktet alle forbrugerprogrammer ... politiske samt u-ditto....

for og høre ....Tjaaaa om vi ikke godt må blive hørt... vi bliver straks spurgt, hvor mange er i ????????? altså med jeres problematik..... doris har valgt og stå frem,og jeg ville såmænd også gerne.....

men NEJ ....... der er ikke rigtigt nok af "jer"..... ingen spin, ingen stemmer ...... og dermed ingen SAG ......

for efterhånden skal man blot have sin sag i medierne, så går AAAAAAALT igennem.... lige fra gamle nabostridigheder om hegnspligt... til maren i kæret som vil bibeholde andedammen........ men vi er desværre for få til ...SPIN SPIN SPIN SPIN .....

jeg vil tro kim larsen kan lave en hymne over SPINNERIET i dansk politik....

det hele er blevet til en gang leflen for vælgerne igennem medierne....

læg også mærke til willys nye tøjstil.... man gør sig vel i medierne...( ikke længere på de bonede )..... der kunne de jo møde op i hjemmestrik ... og ikke en kæft ville have oppuneret..... men når det nu skal i primetime... så må der være dresscode ... klart nok...

hvor jeg egentlig vil hen med denne lille svada, vil jeg den enkelte vurderer....... ( da jeg ikke vil SPINNE).....

MEN EDERS ACE DK glæder sig til og se den færdigspundne trøje efter valget.....

ps.... mit forslag ville være og lade jes dorf og cecilie frøkjær, styrer danmark........... jeg mener herregud kartoffel kartoffel...... er det så vigtigt...????????
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-09-2010, 17:24   #8
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af ace dk Se meddelelser
SPIN SPIN SPIN SPIN SPIN..........

og så lige atter engang spin........

jeg syntes efterhånden der er gået lidt "leflen" i alle lejre....
det gælder om og "syntes om/holde med" osv sov........
Det synes jeg jo så er lidt unfair at påstå lige i dette tilfælde...

Anne Baastrup har bevisligt i årevis kæmpet for handicappede og andre socialt udsattes vilkår i Danmark... det er altså ikke noget der lige er opfundet til lejligheden af en spindoktor
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-09-2010, 17:39   #9
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
Hmmmmmm.......

jeg ved nu snart ikke hvad der er "opfundet" til lejligheden, og hvad der er old news......

jeg syntes det minder om gammel vin på nye flasker.... tager man de sidste 4-5 valg, og kigger dem efter i sømmene, så er der såmænd ikke den store forskel...

anne b. ....vil jeg dog give dig medhold i, ikke er den værste "grib" på arenaen.....

men dog bliver kun festlige folkelige, og fornøjelige, brugt i denne "fight night"...

man glemmer lidt middelstanden... og foretrækker middelmådigheden....

eders ace dk kan tage fejl, og det ville så ikke være 1ste gang..... men til gengæld 1ste gang det ville glæde mig.....
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-09-2010, 17:45   #10
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af ace dk Se meddelelser
eders ace dk kan tage fejl, og det ville så ikke være 1ste gang..... men til gengæld 1ste gang det ville glæde mig.....
Så synes jeg du skal gi dig selv den glæde...
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvorfor forskel på anden etnisk end dansk og dansk? Indiansummer Politik og Samfund 5 27-03-2012 15:05
løgne og kovendinger i dansk politik østerbro Politik og Samfund 1 30-11-2011 18:27
Tiden er moden til at bremse økonomernes alt for store magt i dansk politik. gunvor Politik og Samfund 8 12-01-2011 16:57
Dansk Folkeparti = Dansk Fupparti Henrikxxxx Fremtiden for fleksjob og førtidspension 22 23-08-2009 22:10
Anders Fogh forlader dansk politik Peacock Politik og Samfund 6 06-03-2008 00:24




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension