K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-08-2010, 17:05   #1
Gunell
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Indlæg: 185
Styrke: 15
Gunell er ny på vejen
Er på revalidering

jeg er startet i revalidering. 3 mrd indenfor min uddannelse hvor jeg skal oplæres indenfor kontordelen bla.

Jeg starter med 20 timer efter 14 dage 25 timer efter yderligere 14 dage 30 timer og så fremdeles indtil jeg er oppe på 37 timer.

Det er et super godt sted og jeg er meget glad for det og kan jo det meste ( da jeg har arbejdet indenfor det fag i 10 år)

Men men jeg har "kun" været i gang i en uge nu og har så store smerter at jeg ikke ved hvad jeg skal gøre af mig selv :O( ( jeg er hypermobil, har fibromyalgi, samt uspecificerede føleforstyrrelser i ben og arme, fornemmelse af brændende fødder og panikangst)
Jeg har så ondt i min ryg og brystkasse, bækken og fødder at jeg dårligt kan gå , samt er jeg UNATURLIG træt, har hovedpine mm. har ikke rigtig noget liv når jeg kommer hjem (har mand og 3 små børn)

Jeg vil så gerne vise at jeg er dygtig og pligtopfyldende hvad jeg også er men det er sgi svært når kroppen bare ikke vil følge med.

Jeg måtte gå en time tidligere hjem i fredags og har ligget stort set hele weekenden. Jeg tror ikke at jeg kan magte de magte flere timer og hvad så ? Så ryger revalideringen og hvad skal der så blive af mig så går vi konkurs på et tidspunkt da min mand ikke kan forsørge og alle 5 ... :O(

Lige lidt ynk herfra
Gunell
Gunell er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2010, 17:36   #2
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Er det en revalidering, du selv har ønsket? Og har du også selv ønsket op til normal timetal pr. uge?

Lyder fuldstændig urealistisk, sådan som du har det!

Pas på dig selv!
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2010, 20:26   #3
Agnes XXX
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2007
Indlæg: 453
Styrke: 17
Agnes XXX er ny på vejen
Enig med Carmen, tag først og fremmest hensyn til dig selv.
Agnes XXX er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2010, 21:19   #4
Road66
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-12 2009
Indlæg: 132
Styrke: 15
Road66 er ny på vejen
Føler med dig

Er sådag set i samme situatio...eller har været.
Var selv i et revalideringsforløb, som jeg måtte afbryde grundet sygdom.
Nu er jeg så henvist til kontanthjælp, men kan ikke modtage noget pga. min mands indtægt.

Så jeg kender alt for godt til det økonomiske pres der er oveni et dårlig helbred. Ikke ligefrem noget man bliver psykisk stærk.

Jeg har også mange gange i mit revalideringsforløb haft mange smerter....jeg valgte dog at vende ryggen til dem....det resulterede desværre i en svær depression.

Så mit råd er at lytte til din krop!!

Held & Lykke
Road66 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2010, 23:22   #5
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
du lyder som en sagsbehandlers drøm... se bort fra at du er syg...

men det er da umuligt, i virkelighedens verden..

jeg læste en beskrivelse herinde, at for fibromyalgi er det med at passe på, for de forværringer man pådrager sig i div. arbejdsprøvninger og andet fysisk hårdt.. de forsvinder ikke sådan igen..

så prøv at forestille dig, hvordan du har det efter 1 måned. eller 2.. med 37 timer hver uge... uanset hvor positiv man er og hvor meget man gerne vil... så kan man bare ikke..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Revalidering Sanne76 Alt det andet 7 27-06-2012 20:54
revalidering mortilm Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 12-06-2012 18:11
Revalidering Soya Alt det andet 1 28-01-2011 14:45
Revalidering molbarron Alt det andet 11 19-10-2010 23:07
Revalidering Gunell Alt det andet 17 25-05-2010 21:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension