K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-08-2010, 09:41   #1
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Klage til sagsbehandler og ?

Jeg er ved at skrive en klage til min sagsbehandler over, at der henholdvis siden ankestyrelsens afgørelse i min sag, en afgørelse der er faldet ud til min fordel, som kom den 4. Maj, og på trods af at der er gået over 3 mdr. endnu intet er sket.

Jeg ønsker at sende en kopi af denne klage til en af kommunens "højere" myndighedsperson, men hvem er det bedst at sende en kopi af klagen til?

Borgmester?
Kommunaldirektør?

Jeg har ingen anelse, så hvis en af jer har et godt forslag ville jeg være meget taknemmelig.



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-08-2010, 10:36   #2
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Mon ikke også, at du skal have fat i ankestyrelsen og påpege, at intet er sket siden deres afgørelse? Måske kan de anvise hvem du skal gå til i kommunen ?
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-08-2010, 12:00   #3
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Tak for rådet, det vil jeg prøve.



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-08-2010, 13:36   #4
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
ja ... jeg ved ikke om et tjek på kommune-sitet, evt kan vise hvem der er nærmeste ansvarshavende vedr: emnet, i din sag ... jeg mener af "de højere magter".......

mit skud ville være borgmesteren ... mere pga han nok skulle finde det rette sted og placerer "bussemanden".... (de plejer og stå nærmest håndvasken)... ved ikke hvorfor .... men det er sådan en evne de har..

mvh eders ace dk
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-08-2010, 13:41   #5
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ragdoll Se meddelelser
Jeg er ved at skrive en klage til min sagsbehandler over, at der henholdvis siden ankestyrelsens afgørelse i min sag, en afgørelse der er faldet ud til min fordel, som kom den 4. Maj, og på trods af at der er gået over 3 mdr. endnu intet er sket.

Jeg ønsker at sende en kopi af denne klage til en af kommunens "højere" myndighedsperson, men hvem er det bedst at sende en kopi af klagen til?

Borgmester?
Kommunaldirektør?

Jeg har ingen anelse, så hvis en af jer har et godt forslag ville jeg være meget taknemmelig.



Ragdoll
Hvorfor ikke dem begge 2.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-08-2010, 15:02   #6
tije
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2009
Indlæg: 315
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
tije er ny på vejen
jeg havde sendt til dem begge to, som til hele byrådet. De øverste på kommunen krummer tæer når de finder ud af at hele byrådet ved hvordan de behandler deres syge. Så sker der noget

Byrådets mail adresser kan du få ved at henvende dig i informationen på kommunen
tije er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-08-2010, 18:32   #7
Sandie75
Hvor skulle jeg ellers være
 
Sandie75s avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-01 2010
Indlæg: 185
Styrke: 15
Sandie75 er ny på vejen
Ringsteds borgmester er sgu ligeglad hvordan syge bliver behandlet i denne kommune, jeg har INTET fået ud af at klage til ham, de stryger hinanden med hårene
Sandie75 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-08-2010, 19:00   #8
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
hm, jeg ville nok også helgardere mig.

I min mands sag, prøvede vi først: kommunaldirektøren -no luck(vi fik direkte at vide, at han da ikke sådan bare lige var at få i tale! -øhh, NÅ!)

Vi prøvede også Socialdirektøren, men dette var først efter at Ankestyrelsen havde talt, og ville ikke have ændret noget, skønt vi fik et forsøg på svar på vores spørgsmål(-mellem linjerne stod så også at nu måtte vi altså holde vores mund!)

Ret skal være ret, den ENESTE der forsøgte at rede trådene ud, var Borgmesteren da han endelig fandt ud af, at noget var "galt" (-at jeg så mener han burde kigge godt og grundigt på sit personale, og fyre de uduelige, ja, det er jo så hans opgave!)

Vi prøvede også at stille spørgsmål til Byrådet meeeen, det var da lidt af en sludder for en sladder vi fik! Øhh, vil nærmest påstå at svaret på det ene specifikke spørgsmål i den grad var en omgåelse af sandheden

MEN, det korte af det lange er, jeg ville gå efter hovedet og ikke ......
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-08-2010, 19:43   #9
empowerment
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
empowerments avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Lokation: et sted i jylland
Indlæg: 318
Blog Indlæg: 22
Styrke: 14
empowerment er rigtig godt på vej
Jeg har for nogle år siden klaget til socialdiriktøren... så skete der noget... men først adskillige undskyld-breve fra cheferne i direkte nedadgående linie.

Det har i en del år tydet på, at der i sager der er gået i stå, først sker noget når chefen pålægger sagsbehandleren at der skal handles. Det er 5 år siden den første (aktør) gav mig et prej om dette. Siden har jeg lært af "min storebror" der har mange års erfaring som bisidder, at man altid skal "gå til hovedet, når man har spurgt "numsen" én gang"

Der er noget om snakken, men ofte kan det været ganske dækkende med en cc til den nærmeste overordnede.
__________________
Empowerment

vækst i erkendelse, indsigt og selvforståelse går hånd i hånd med en kraftfuld handlen
empowerment er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-08-2010, 20:03   #10
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Jeg har besluttet mig at sende kopi af klagen til borgmesteren (Socialdemokrat).

Hvis der så ikke sker noget, så sender jeg det til samtlige medlemmer af byrådet, samt diverse direktører. Og måske pressen.

Tak for alle de gode råd.



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Klage over sagsbehandler Jutta1502 Alt det andet 2 07-02-2013 11:32
Klage over sagsbehandler Teletrold Alt det andet 6 27-10-2011 10:18
klage over sagsbehandler MissChar Alt det andet 7 31-01-2011 22:07
Klage over sagsbehandler. SoLost Alt det andet 10 11-06-2010 22:27
kan man klage over sin sagsbehandler/forløb ? camilla heyn Spørgsmål ang fleksjob 6 12-04-2009 13:27




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension