K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-08-2010, 13:38   #1
Anne Mette
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-03 2010
Indlæg: 205
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Anne Mette er ny på vejen
Unge pige i klemme - sygedagpengestop

Hej med jer

Så har jeg igen et spørgsmål, ikke på egne vegne, men en ung pige som er ved at komme i klemme i dette "super cirkus" Hun er sygemeldt med stressrelateret depression og er medicineret via egen læge, har gået til psykolog i et center for folk der har haft tanke om at tage deres eget liv (hvad hulen sådan et lige hedder)

Hun er p.t. i virksomhedspraktisk i en vuggestue, sat til 25 timer om ugen, men med sygdom indregnet har hun vel max være der 20 pr. uge. Fra starten fik hun ligesom stillet i udsigt at hun måske kunne blive der, men det viste sig efter kort tid at det ikke var tilfældet - hun var bare gratis arbejdskraft.

Det ene papir hun har, står der det er fra midt februar og det andet midt april. Det ene kaldes det særligt projekt/uddannelsesmulighed (eller sådan noget lign. har ikke lige papirerne her) og det andet virksomhedspraktik. Er man ikke forvirret som ungt menneske, så bliver man det da i hvert fald!!!

Hendes sagsbehandler/konsulent har ferie lige nu, hun har i starten af juli (som jeg forstod det på hende) modtaget besked om at sygedagpengene stopper med udgangen af august, men ikke modtaget yderligere information omkring det.

Hun havde i dag ringet og forsøgt at få fat i den sagsbehandler/konslent for at få et møde og finde ud af hvad nu, men han var på ferie og hun fik så meldingen: Du har jo også gået i over et år nu, faktisk 1 år og 9 md. Så du bliver nok ikke forlænget.

Dette betød at hun virkeligt fik en nedtur og mit råd var at tage fat i det center igen og få dem med på sidelinien. Selvom det betyder at hun skal visiteres igen, hvis bare hun så har den psykolog med, så har hun i hvert fald den støtte også.

Jeg lovede at prøve at finde hoved og hale i det lovhalløj, men løb ærligt sur i det og tænkte: Jeg må have kvalificeret hjælp til det her, så jeg ikke kommer til at sige noget forkert.

Hvad kan vi gøre ved denne sag? Jeg har lovet at skrive brev hvori hun beder om agtindsigt (det har hun ikke nu) og forsøge at finde ud af om der er noget hun kan bruge ifm. sin sagsbehandler/konsulent. For hun kan ganske enkelt ikke selv overskue det nu, har måttet sygemelde sig fra sin praktik (eller hvad det er) og er noget nede i kælderen.

Jeg tænker jo, at trods virksomhedspraktik, lyder det jo ikke til at kommunen har afklaret hvad der skal ske med hende og at den må være klokkeklar forlængelse (men ved jo godt det ikke altid er sådan)

Samtidig tænker jeg også at hun må kunne få enten revalidering eller flex, så hun gradivist måske kan komme tilbage på arbejdsmarkedet. Men hun har fået afvide at hendes unge alder betyder at revalidering nok nærmest er udelukket, kan det passe?

Hun er bestemt ikke en der helst vil være fri for at lave noget, hun vil hellere end gerne have et arbejde og klare sig selv, har altid sat en ære i at kunne selv og være uafhængig af andres hjælp. Men blev desværre ramt af stress og efterfølgende depression, så hun har måttet bede om hjælp.

Håber inderligt at nogen af jer kan gennemskue det hele. Jeg er nok lidt for tæt på og dermed følelsesmæssigt indvolveret til at kunne se objektivt på det og det er nok også derfor jeg ikke lige syntes at kunne finde hoved og hale i det hele.

På forhånd tak for hjælpen, alle I dejlige og kloge mennesker
Anne Mette
Anne Mette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-08-2010, 13:45   #2
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Jeg er ikke meget inde i reglerne om sygedagpenge, men jeg ved da ihvertfald, at de må ikke standse hendes sdp uden at have meddelt det skriftligt, og der skal også have fundet en partshøring sted inden de standser hendes sdp.

Kommer sikkert nogen på banen, som ved lidt mere.

Jeg mener at der er noget på forsiden vedr. sygedagpenge.

Her var den: http://www.k10.dk/index.php?pageid=sygedagpengestop

Jeg ved ikke om du kan finde hjælp i dette link, men prøv at kigge på det.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-08-2010, 13:52   #3
Anne Mette
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-03 2010
Indlæg: 205
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Anne Mette er ny på vejen
Hej Vovse

Det er netop der jeg har læst og læst og læst og ja, ærligt blev rundtosset. Som sagt er jeg nok alt for tæt på til at se objektivt på det. Havde det være mig selv var det nemmere...

Samtidig vil jeg heller ikke komme til at sige noget forkert og måske sætte hendes forventninger op til noget som måske ikke holder vand. Vil hellere kunne sige noget helt konkret og korrekt, end ende med at give hende en spark. Hun er langt nok ude i forvejen...

Glemte vist at skrive det er min ældste datter, hun røg ned efter et job, hvor hun faktisk skulle have været videre i systemet, fordi hun jo knoklede r.... ud og gerne ville. Men hendes stressniveau holdt ikke til det og hun gik ned (McD). Hun skiftede job og prøvede noget andet - hjemmepleje - blev presset igen (hun vil nemlig gerne lave noget og knokler) og endte til sidst med en stressrelateret depression (lægen og psykologens ord)
Hun har været i gang med en uddannelse som plastmager (da hun var 16-17), men stoppede igen efter chikane fra mandlige ansatte i den virksomhed hun var og manglende støtte fra kontaktperson.

Så det er vist tydeligt at mor er aaaaalt for tæt på til at være objektiv - hun har mere lyst til at køre de ca. 150 km og banke nogen oveni hovedet, skælde og smælde osv. Ikke videre konstruktivt
Anne Mette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-08-2010, 14:02   #4
annagw
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2009
Lokation: København.
Alder: 39
Indlæg: 1.364
Styrke: 16
annagw er ny på vejen
Hej Anne Mette!

Det er SVÆRT at navigere rundt i systemet, og sagsbehandling tager for det meste lang tid. Jeg er ikke inde i sygedagpenge systemet, men har efter flere år i systemet fået en god indsigt i kontanthjælp og revalidering.
I kan vist lige så godt opgive tanken om flexjob helt og aldeles. Det sker ikke. Revalidering kan der arbejdes på.

Hvor gammel er hun?

Hvor længe har hun været sygemeldt fra børnehaven?

Hvad anser hun og du for et realistisk antal timer på arbejdsmarkedet?

Har hun interesse for at påbegynde uddannelse eller er hun mere interesseret i arbejde?

HVOR dårligt har hun det? Kan hun "bare" ikke klare/overskue at komme afsted til praktikken eller er det hele hendes hverdag der er ramlet?

Ved hun hvad hun kunne tænke sig at studere/arbejde med?

Har hun gymnasie/hf?

Hvor i landet bor hun?

Det er bare lige for at få et overblik over eventuelle muligheder, at jeg spørger...

Sidst redigeret af annagw; 04-08-2010 kl. 14:12.
annagw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-08-2010, 14:13   #5
Anne Mette
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-03 2010
Indlæg: 205
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Anne Mette er ny på vejen
Altså lige i dag knækkede filmen totalt igen, pga en medarbejder hos kommunen, som hun normalt ikke skal snakke med og som meddelte at hun jo ikke skulle regne med at blive forlænget.

Vuggestuen har hun været sygemeldt fra on-off indimellem og hun ringede i dag og meddelte dem hvordan det stod til nu. Og efter mit råd tog fat i det center igen og dermed psykologen hun har gået hos tidligere.

Hun vil gerne have en uddannelse, men fik af vide på et tidligere tidspunkt at hun måtte på SU og arbejde ved siden af (flot besked til en ung pige med stressrelateret depression) Så hun slog det ud af hovedet igen, men hun vil gerne have en uddannelse, havde tænkt på enten pædagog/medhjælper, tolk eller noget helt andet. Der var mange ting inde og vende indtil hun fik meldingen fra sagsbehandleren.

Hun er 21 og blev ramt for snart 2 år siden, så hun var ganske ung da filmen knækkede og hun røg ned.

Vil umiddelbart tro at ca. 3-4 timer dagligt, når hun er lidt oppe igen. Men problemet er også at hun sover virkeligt meget når hun har fået fri. Hun udtrættes hurtigt, hukommelsen er elendig (men har så ikke andre tegn på fibro - den har jeg nemlig tænkt, da det jo er delvist arveligt)

Men som det ser ud lige nu, så tvivler jeg på at hun kan ret meget. Hun har aldrig haft problem med at komme op og møde til tiden. Så det er generelt den er knækket nu. Det tog lidt tid at tale hende op, så hun fik kontaktet det center. Og siden har jeg talt med hende og det lettede vist lidt at få talt med dem og at hun så var så langt.
Men hun syntes det er totalt uoverskueligt hvis nu hun mister sine sygedagpenge, så er det kontanthjælp og så kan hun ikke sidde i lejligheden og så og så og så!!!

Kan sagtens forstå hende, står jo selv i "cirkus system" Så kender det kun alt for godt.

Tænkte også bare at der da måtte være mulighed for enten det ene eller det andet, selvom hun er så ung..

PS glemte Århus Kommune

Sidst redigeret af Anne Mette; 04-08-2010 kl. 14:13. Årsag: tilføjelse
Anne Mette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-08-2010, 14:41   #6
annagw
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2009
Lokation: København.
Alder: 39
Indlæg: 1.364
Styrke: 16
annagw er ny på vejen
Okay...

Flexjob bliver hun ihvertfald ikke visiteret til fordi der er store chancer for, at hun vil blive fuldt arbejdsdygtig.

Eftersom hun har det som hun har det, vil jeg tro, at det er urealistisk at gennemføre en uddannelse. Det skal hun være meget mere stabil til.

Men når hun starter på en uddannelse, så vil hun have mulighed for at søge specialpædagogisk støtte gennem SU-styrelsen. Og jeg mener, at det er uanset om hun er på revalidering eller SU. Der kan man blandt andet få en mentor på studiet, eksempelvis en studievejleder eller underviser, som har samtaler med en gennem forløbet og hjælper en med at overskue tingene.
Desværre kan man ikke få handicaptillæg til SU med den diagnose.

Det er helt normalt med depression at sove meget, og da især når hun er i aktivering. Det er vigtigt, at det bliver nedskrevet i hendes ressourceprofil, at hun bliver ekstremt udmattet af at have været "på arbejde", og at det forhindrer hende i at have et socialt liv og holde sin lejlighed (hvilket jeg går ud fra at det går ud over).

Hvis hun IKKE kan forblive på sygedagpenge, vil jeg i høj grad anbefale, at hun IKKE bare er i et praktikforløb, men bliver tilknyttet en leverandør/aktør som har at gøre med coaching, afklaring og stabilisering at gøre.
En sådan vil kunne hjælpe hende til at få struktur på sin hverdag, støtte hende til at komme ud ad døren og afklare hvorvidt hun skal påbegynde en uddannelse - og hvilken. Denne vil ligeledes kunne hjælpe med at afklare, hvorvidt revalidering er en mulighed.

Her på K10 er der folk der forstår sig på sygedagpengesystemet, så jeg er sikker på, at du får svar på det.
Personligt forstår jeg ikke hvorfor hun er i virksomhedspraktik når hun er på sygedagpenge... Men hun skal ihvertfald kontakte den leverandør som har formidlet praktikken (eller er det sagsbehandleren?) og fortælle hvordan det står til.

Når hendes sagsbehandler er på ferie, må hun få en tid hos en anden. Sådan er det. Hun må ringe og insistere på, at hun skal tale med en sagsbehandler, fordi hun ikke længere kan klare virksomhedspraktikken fordi hun har fået det meget dårligere, at hun er blevet nødt til at tage kontakt til Center for Selvmordsforebyggelse (vil jeg tro det er?) og fordi at det gør det hele meget værre at hun ikke ved hvad der skal ske med sygedagpengene. Jeg vil foreslå, at hun taler med sin psykolog om, hvad denne vurderer er det mest rigtige lige nu. Og hvis det er fritagelse for aktivering på grund af sygdom, så kan hun bede sagsbehandleren indhente en udtalelse fra psykologen hvis de har brug for dokumentation.

Så vidt jeg ved må de ikke standse hendes sygedagpenge før det er afklaret hvad der skal ske næst.

Hvis hun har svært ved at klare sin husholdning på grund af de psykiske problemer, vil jeg anbefale at hun tager kontakt til socialforvaltningen med henblik på at få en hjemmevejleder. Det er en person som kommer hjem til en og hjælper med at få klaret oprydning og rengøring. Ikke en der gør det for en, men en der vejleder og hjælper til...
annagw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-08-2010, 19:48   #7
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
hej anne mette

-blot et enkelt lille indspark: http://www.ast.dk/afgoerelser/princi...ni/142-10.aspx

ang forlængelse af sdp fra Ankestyrelsen, måske der er noget deri i kan bruge?
(sagen omhandler netop en ung pige m depression)
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-08-2010, 20:27   #8
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Anne-Mette,

Hvor er det sørgeligt for din veninde i så ung en alder at have det elendigt og samtidig skal afklares i en fart.

Jeg vil råde dig til først og fremmest og sørge for din veninde helbredsmæssigt og få hende til at konsultere sin egen læge for derefter at blive henvist til en psykiater. Hun skal muligvis have noget medicin, så hun ikke får det værre, dette vil man også se på i hendes afklaring, men psykolog er formodentlig ikke nok for hende på nuværende tidpunkt. Desværre gør psykologerne ikke opmærksom for muligheden for psykiater, men det ser jeg som helt afgørende for din veninde for at få noget ro på.

Derefter ville jeg også få arrangeret et møde med hendes sagsbehandler hvor du evt. er med som bisidder. Ved ikke hvornår hun er tilbage fra ferie, men I får muligvis ikke noget ud af at kræve møde med en evt. kollega, dog skal mødet jo sættes i værk snarest, i forhold til udløb af sygedag pengene.

Du siger at hun har været på sdp. i 2 år, hvad har hun lavet der, været under yderligere afklaring eller hvad ? Hvis hun ikke er endeligt afklaret burde hun jo kunne forlænges i ht. §27 stk. 1 og 2 ?? Jeg har dog ikke lige fornemmelse af hvorlangt hendes sag er ??

Er hun helbredsmæssig afklaret og har været til psykiatere for udformning af speciallægeerklæringer, hvis ja hvad siger de ?

Desværre kender jeg ikke meget til revalidering, men det lyder som om der hverken er hoved eller hale i din venindes sag og det er med at få det inden sdp. udløb. Som Vovse skriver får i mulighed for partshøring, dvs. varsling om stop, hvor I så har mulighed for at gøre indsigelser, men vi skulle forhåbentlig ikke nå så langt, fat i den sagsbehandler og holder det ikke så fat i jobcenter chefen for en afklaring omkring forlængelse.


Annaw:" Så vidt jeg ved må de ikke standse hendes sygedagpenge før det er afklaret hvad der skal ske næst".

Jo det kan "de" desværre godt, jeg røg selv ud af sdp. efter 52 uger tilbage i 2007 i det en psykiater konkluderede at jeg ikke måtte arbejdsprøves, og så var det løb kørt, for jeg havde ikke selv søgt ftp. eller overhovedet tænkt herover, så det er med at knokle for forlængelse så længe man kan.

Hold så meget som muligt på skrift og emails, ryk for svar hvis de ikke er kommet, sæt prioritet på, dig selv som cc. Tag ikke noget forgivet, før forlængelsen og fakta omkring den videre afklaring er i hus.

Held og lykke. "Thumbs up" Anne-Mette det skal nok lykkedes, godt din veninde har dig.

Kh. EE

Sidst redigeret af Enteneller; 04-08-2010 kl. 20:29.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-08-2010, 22:40   #9
Anne Mette
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-03 2010
Indlæg: 205
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Anne Mette er ny på vejen
Enteneller
Det er min ældste datter *SS* Derfor er jeg vist "en anelse for følelsesmæssigt indvolveret" til at være særligt objektiv. Har bare lyst til at ruske "nogen" kraftigt. At få hende grædende i røret var ikke lige det jeg syntes var sjovest i dag. Men heldigvis har jeg altid haft en evne til at få ro på hende og få hende til at tænke i stedet for at gå helt ned, ellers havde jeg startet min bil og var kørt derned med det samme, uanset om jeg kan holde til det eller ej.

Og ja, det hedder sådan det center, annagw - og jo det er jo netop derfor jeg søger hjælp til hvad hulen vi stiller op, fordi jeg efterhånden ved at de stopper uanset hvad der ellers står i loven og frygten for at de netop kunne finde på at gøre det ved en så ung pige er nok rimeligt begrundet.

Hun fik lov at gå i ca. 1 år uden at de foretog sig noget som helst. Så pludseligt skulle hun i virksomhedspraktik (eller hvad de ellers kalder det: særligt projekt med uddannelsesmulighed, var det vist beskrevet som i det ene dokument)

Hun er i medicinsk behandling og den hjælper. Normalt kan hun holde sin lejlighed pæn og ren, hun har fået nogle redskaber som gør at det fungerer (f.eks. støvsug 10 min og stop - efter ganske kort tid fortsætter man, fordi man jo lige så godt kan få det overstået) Heldigvis har jeg en vis indsigt i depression og kognitiv terapi, så jeg har på den måde kunnet hjælpe hende temmeligt meget.

Mht. virksomhedspraktik, så er jeg blevet forlænget efter det stk. hvori det er nævnt, på trods af at min arbejdsprøvnings resultat var lig 0. Men hvis hovedet ikke fejler noget så er det som om de tænker at resten heller ikke gør!!! Og for mit vedkommende har der aldrig været tale om revalidering. Og det har tidligere været oppe at det enten skulle være virksomhedspraktik eller arbejdsprøvning i særligt skånsomt miljø! Så tror de bruger det som vinden blæser, det er i hvert fald hvad jeg har indtryk af.

Men med hensyn til tidligere kontakt til psykolog, så har både hun og jeg det bedst med at det er andre der "roder i hjernen". Det er den bedste løsning. Også derfor jeg foreslog at hun igen tog kontakt til dem nu. Tænker at have dem på sidelinien ikke er den dummeste ting når det hele "kokser"

Buster det link ser ret interessant ud og vil måske nok kunne bruges hvis vi kommer dertil.

Indtil videre tror jeg, at der bliver "slået" på at de skal have taget stilling til om hun er berettiget til revalidering eller andet og at de skal begrunde hvorfor de så mener at hun ikke er.

Og det næste skridt er agtindsigt, så vi får en klar oversigt over hvad der præcist ligger i hendes sag, hun har selv gemt alt hvad hun har fået derfra.

Og så gøre brug af §27, stk. 1 eller 2, hvis ikke de brugte den sidste gang, men det får vi jo se og ellers henvise til at der er frist for melding om stop ifm. erhvervsrettede foranstaltninger og den anke der henvises til under sygedagpengestop.

Men alt indput er velkomment, hvis nogen har mere at "fylde" på.

til jer alle fra en mor på krigsstien
Anne Mette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-08-2010, 23:49   #10
CtrlAltDelete
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-04 2010
Indlæg: 32
Styrke: 15
CtrlAltDelete er ny på vejen
Hej Anne Mette

Nu ved jeg ikke om andre har skrevet dette da jeg kun har skimmet de forskellige svar.

Jeg får selv sygedagpenge og har fået det i et år i slut september. Jeg har modtaget et brev fra min kommune om at mine dagpenge stopper ifølge de og de paragraffer. MEN at det vil blive vurderet om jeg vil få forlænget dagpenge og at jeg vil blive indkaldt til møde og bla bla bla. Pt. er jeg i behandling i psykiatrien for depression og dette forløb slutter i starten af september. Min sagsbehandler meddelte ved sidste møde i juni, at hun ville få en udtagelse fra dagsklinikken hvor jeg går i løbet af august hvorefter vi så i fællesskab skal kigge på aktivering.

Det jeg vil frem til er, at vores egen sagsbehandler på klinikken har forklaret, at hvis deres udtalelse ville være, at en patient overhovedet ikke er klar til en eller anden form for aktivering, så ville det i lang de fleste tilfælde betyde at patienten ikke længere ville være berettiget til sygedagpenge, men i stedet ende på kontakthjælp. Dette skyldes, at man får sygedagpenge så længe det kan bevises at man er PÅ VEJ tilbage til arbejdsmarkedet. I mit tilfælde er jeg ved at være klar til aktivering og dette er min psykiater heldigvis enig i. Så derfor forventer jeg også at kommunen forlænger mine sygedagpenge, da jeg netop er i gang med at finde min vej tilbage til et arbejdsliv.

Hvis din datter har fået besked om, at de stopper hendes sygedagpenge må det være fordi det vurderes at hun ikke er rask nok til at vende tilbage til arbejdsmarkedet på nuværende tidspunkt. Jeg har gennem min behandling mødt rigtig mange andre syge, som desværre kun har fået kontakthjælp fordi de har været sygemeldte i så lang tid uden at få den rette behandling. Det virker fuldstændig hen i vejret, men det er sådan jeg har opfattet at systemet virker.

Mit råd er, at du starter med at læse de papirer din datter har fået fra kommunen. Måske hun tror der står at de stopper hendes dagpenge, men måske det "bare" er deres standardskrivelse og at hun kan forvente et opfølgende møde med hendes sagsbehandler. Og så synes jeg du skal prøve at tage læsset fra hende. Jeg ved hvordan det er når man bare ikke kan overskue det mindste. Så hvis du vil hjælpe hende, så tag over. Ring til hendes sagsbehandler og bed om et møde på hendes vegne. Tag hvad du har af papirer med og bed sagsbehandleren om at redegøre hvad det hele betyder. Din datter behøver ikke at deltage og hun vil sikkert være lykkelig hvis hun ved at der bliver taget hånd om det. Måske hun endda så får det så godt, at hun kan klare et par timer i vuggestuen

Held og lykke med det hele....

(håber ikke det er alt for rodet skrevet...)
CtrlAltDelete er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
I klemme Deacon Alt det andet 1 16-04-2012 11:34
I klemme 2nicy Din historie 8 22-03-2012 13:38
ny pige herinde hjælp mig nensypigen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 15 30-03-2010 12:02
16 år pige vil flytte hjemmefra l-kold Alt det andet 7 18-07-2009 08:10
Handicappet pige afvist i Ikea Maybe Politik og Samfund 2 13-02-2009 20:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension