K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-07-2010, 14:51   #1
blj
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 25-06 2010
Indlæg: 117
Blog Indlæg: 4
Styrke: 14
blj er ny på vejen
brystkræft



Jeg fik brystkræft og under kniver 2 gange herefter kemo og stråler i 2005.

klagede over smerter, men fik at vide det handle om genoptræning så gik det væk
fik fys og gik selv i fitniss center men intet hjælp fik bare rigtig mange smerter.

Gik på mit job igen og fik en læge med at jeg skulle stare langsom op med få timer som så kunne øges efter en periode.

Jeg måtte sygemelde mig igen kunne ikke være nogen steder for smerter.

Kontrol på riget i kbh. henviser mig til Tværfagligt smerte klinik der nu er knyttet til herlev sygehus de er faglige og prof. til personer med kroniske smerter af en hver art, Som har du mistet en arm/ ben eller andre synlige ting.
De ved alt om at vi der har smerter der ikke til tider kan ses på os og ikke kan med den medicin de anbefaler pga bivirkninger kommer vi i smerte skole for at leve med disse smerter.

Jeg har været så glad for dette forløb at jeg ønsker i alle her i dette forum skal søge dem
blj er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-07-2010, 23:52   #2
nensypigen
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-03 2010
Lokation: *******
Alder: 39
Indlæg: 684
Styrke: 15
nensypigen er ny på vejen
har også gået på tværfaglig smertecenter herlev og niels henrik overlægen er bare så sød og skøn. hans udtalelser er gode regner med at bruge min i min pensionssag som den stærkeste udalelse af dem alle. v anbefale herlev smerteklinik. de ku ikke hjælpe m mine smerter men de er menneskelige.
nensypigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2011, 17:21   #3
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Kære ven!

Citat:
Oprindeligt indsendt af blj Se meddelelser


Jeg fik brystkræft og under kniver 2 gange herefter kemo og stråler i 2005.

klagede over smerter, men fik at vide det handle om genoptræning så gik det væk
fik fys og gik selv i fitniss center men intet hjælp fik bare rigtig mange smerter.

Gik på mit job igen og fik en læge med at jeg skulle stare langsom op med få timer som så kunne øges efter en periode.

Jeg måtte sygemelde mig igen kunne ikke være nogen steder for smerter.

Kontrol på riget i kbh. henviser mig til Tværfagligt smerte klinik der nu er knyttet til herlev sygehus de er faglige og prof. til personer med kroniske smerter af en hver art, Som har du mistet en arm/ ben eller andre synlige ting.
De ved alt om at vi der har smerter der ikke til tider kan ses på os og ikke kan med den medicin de anbefaler pga bivirkninger kommer vi i smerte skole for at leve med disse smerter.

Jeg har været så glad for dette forløb at jeg ønsker i alle her i dette forum skal søge dem
Kære ven!
Når, jeg læser linier som disse, kan jeg godt se, at mine problemer skrumper en til en tørret og støvet kvast. Håber virkelig for dig, at du har det bedre nu, og at der er mennesker derude, der er der 100 % for dig! Tusind kram og held og lykke Knuz Pedro
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension