K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-07-2010, 09:35   #1
Garfield
Hvor skulle jeg ellers være
 
Garfields avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 196
Styrke: 14
Garfield er ny på vejen
den lange ventetid

Ja har ikke noget egentligt spørgsmål, men tit når man som mig har en masse fritid så flyver tankerne jo rundt.

nu har jeg endelig efter mere end 2 år fået en endelig diagnose, jeg har kronisk smertetilstand i lænd hofte og ryg, og der kan ikke gøres noget som helst for at ændre det, det er selvfølgelig ikke så positivt men dog en lettelse endelig at have en diagnose, sammen med det så har jeg jo så fået den hjertelidelse der hedder hjertesvigt.

nu handler mange indlæg herinde om at man har et problem med kommunen det havde jeg også indtil for 14 dage siden, nu har min sagsbehandler endelig sat sig ind i hvad der sker, og har lovet mig at jeg ikke skal trækkes rundt de næste 6 mdr, det er jo positivt at der stadig findes mennesker på kommunen som tager hensyn til at man er syg, dog kan jeg godt være lidt irriteret over min situation, og at der nu ikke sker noget som helst i 6 mdr. men det er dog ikke nogens skyld denne gang, andet end mit helbred.

dog ved jeg jo allerede nu hvad vej det går og det er en ftp, nu mangler jeg bare at kommunen også indser det, men det kommer de til om det så skal tage dem 4 år er jeg ligeglad med

nå vist bare en masse vrøvl fra mig
Garfield er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-07-2010, 11:28   #2
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
det skal der også være plads, rart lige at komme af sin frustration
Ja den følelse kender jeg godt
endelig diagnose
men så begyndte festen med det offentlig system

du må have held og lykke på din vej
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvordan oplever du den lange ventetid på at få din sag færdigbehandlet? speciale.stud. Dit og Dat 53 09-05-2013 08:34
Lange sagsbehandlingstider phhmw Skal kommuner ikke overholde loven? 0 02-03-2009 14:12
Sagsbehandlingstiderne er for lange supersus Dit og Dat 2 09-02-2009 16:50
Min lange vej til førtidspension @PerChr Din historie 10 22-12-2007 01:46
Om lange sagsbehandlingstider zuza Et godt link! 0 22-06-2007 18:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension