K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-07-2010, 16:02   #1
Bassemanden
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-05 2010
Indlæg: 200
Styrke: 14
Bassemanden er ny på vejen
virksomhedskonsulent??

Min ven der er på sygedagpenge plejer at have en social rådgiver som sagsbehandler, men har nu fået ny sagsbehandler der er virksomhedskonsulent?

Og hvad er en virksomhedskonsulent?

Nogen der har bud på hvad det kan betyde? alle svar er velkomne..

Sidst redigeret af Bassemanden; 06-07-2010 kl. 16:06.
Bassemanden er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2010, 17:09   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
En virksomheds konsulent er en jobkonsulent og det kan være lidt af hvert, min søster er feks virksomheds konsulent og det vil sige hun er Hker af uddannelse og erfaring og et par kurser ovenpå...

Hvis jeg var din ven så ville jeg skrive til den virksomheds konsulent og høre om det er rigtigt forstået at vedkommen nu skal agere som sagsbehandler for din ven og hvilke kompetencer denne har til dette job ..

Og om det er rigtigt forstået at din ven ikke længere har en sagsbehandler , mange gange kan virksomheds konsulenter godt lide at få det til at fremstå som om det er dem der er sagsbehandlere men går man dem så på klingen og beder dem bekræfte det på skrift så er de ikke sagsbehandlere for en men hjælper sagsbehandler med det ...

Hvis det viser sig at din vens virksomheds konsulent er sagsbehandler for din ven og at denne ikke kan fremvise kompetencer der kvalificere til dette ville jeg hvis det var mig skrive en klage til borgmester og bede om at få en sagsbehandler på min sag , da det ikke er betryggende at en virksomheds konsulent sidder med sager som sygedagpenge som de ikke har hverken kvalifikationer eller uddannelse til at påtage sig
  Besvar med citat
Gammel 06-07-2010, 17:21   #3
Bassemanden
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-05 2010
Indlæg: 200
Styrke: 14
Bassemanden er ny på vejen
Mange tak for svar, og interessant, jeg vil gå videre med det.
Bassemanden er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
hvad funktion har en virksomhedskonsulent ? stjerne10 Alt det andet 2 19-03-2013 21:05
Virksomhedskonsulent/notatpligt. Boras Spørgsmål ang fleksjob 11 24-11-2012 14:56
virksomhedskonsulent nielsen69 Alt det andet 2 11-11-2012 17:46




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension